خبرهای داغ:

گروه های کتابخوانی در شهرها ، نهال های فرهنگی هستند

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان گفت: گروه های کتابخوانی بعنوان نهال های فرهنگی در آینده به درختان پر ثمر تبدیل خواهند شد که شهر ومنطقه را زیر سایه خود قرار می دهند.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۸۷
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از کانون فرهنگی هنری انتظار شهرستان سرخه بازدید و درنشستی با اعضای این کانون از فعالیت های کانون مذکور ابراز رضایت کرد. 

این نشست با نمایش سرودی با گویش سرخه ای در مدح حضرت امام رضا ( ع ) کاری از گروه سرود پسران کانون انتظار آغاز و در ادامه طرح کتابخوانی گلگشت در قالب کلیپی ارائه واهداف آن بیان شد. 

حسنیان مسئول اجرای طرح؛ ضمن اشاره به زمان آغاز طرح، نحوه انجام آن وهمچنین اجرای طرح گلگشت در خانه، گفت: طرح گلگشت در خانه تا پایان زمستان اجرا می شود. 

وی به هزینه ها واستقبال خانواده ها از این طرح نیز اشاره کرد وگفت این طرح دقیق، هزینه های بسیاری به همراه دارد وبا توجه به استقبال خانواده ها از آن، اگر هزینه های مورد نیاز تامین شود طرح گلگشت را می توان در شهر سرخه توسعه داد.

در ادامه فرشید فلاح ضمن بازدید از کانون فرهنگی هنری انتظار شهرستان سرخه درنشستی با اعضای این کانون از فعالیت های کانون مذکور ابراز رضایت کرد .

وی با اشاره به اینکه کانون انتظار در حوزه کتاب ومطالعه فعالیت خوبی دارد؛ اظهار داشت: کانون انتظار لیاقت داشتن نام کانون تخصصی کتاب را دارد وطرح کتابخوانی گلگشت طرحی فنی ودقیق به شمار می رود که اهداف جام باشگاه های کتابخوان درآن نهفته است. 

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه فضای این کانون، فضایی زنده توام با نشاط است افزود: اعضا و افراد کتابخوان این کانون در آینده شهر را آباد خواهند کرد. 

فلاح در خاتمه یادآور شد: برای تحقق بهتر طرح گلگشت در حد توان از کانون حمایت و کمک خواهد شد. 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار