خبرهای داغ:

پیشنهاد تعطیلی یک هفته‌ای بانک‌ها و اداره‌های دولتی شاهرود به استانداری ارسال شد

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شاهرود گفت: پیشنهاد تعطیلی یک هفته‌ای بانک‌ها و اداره‌های دولتی به استانداری ارسال شده که در صورت تایید اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۳۷۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
پیشنهاد تعطیلی یک هفته‌ای بانک‌ها و اداره‌های دولتی شاهرود به استانداری ارسال شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در جلسه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا شهرستان شاهرود در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: کادر درمان شهرستان با تمام تلاش در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند که باید قدردان برنامه ریزی بسیار خوب و ارزشمند آنان بود.
نادر فخری با بیان اینکه حضور مقام معظم رهبری در نشست ستاد کرونا، اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد، افزود: از شهروندان و مسوولان در خواست می‌شود با اقدام جدی‌تر و کار جهادی، خارج از تصمیمات کشوری برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به کادر درمان کمک کنیم.
وی با تاکید بر نظارت و بازرسی بیشتر واحد‌های صنفی مبنی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، اظهارداشت: در همه گیری کنونی هیچ کار و اولویتی بالاتر از سلامتی مردم وجود ندارد.
فخری از نقش موثر سپاه ناحیه شاهرود در کمک‌های مومنانه، راه اندازی نقاهتگاه و ضدعفونی اماکن قدردانی کرد و افزود: سپاه ناحیه شاهرود، هسته‌های امر به معروف و نهی ازمنکر در اداره‌ها و اماکن پر تردد را فعال کرده و با برپایی چادر‌ها با محوریت سلامت مردم بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت کنند.
به گفته وی سه پایگاه سلامت در شاهرود و یک پایگاه در شهر‌های دیگر این شهرستان کار امر به معروف در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را پیگیری نمایند.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه در نانوایی‌ها و شیرینی پزی‌ها امکان انتقال ویروس بیشتراست، تصریح کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و بهداشت و درمان باید نظارت بیشتری به این ۲ واحد صنفی داشته باشند.
فخری ادامه داد: پیشنهاد تعطیلی یک هفته‌ای بانک‌ها و اداره‌های دولتی به استانداری ارسال شده که در صورت تایید اجرایی خواهد شد.
به گفته وی بیشترین تراکم جمعیت در حوزه‌های فنی شهرداری‌ها مشاهده می‌شود که باید مسوولان در این رابطه تدابیر خاصی در نظر بگیرند.
فخری با بیان اینکه شهرداران انجام کار عمرانی را تعطیل کنند، تصریح کرد: در کنار خدمت و توجه به سلامت همکاران باید سلامت جامعه در اولویت کار قرار گیرد.
معاون استاندار سمنان ادامه داد: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، صنعت معدن و تجارت، اداره تامین اجتماعی بازرسان خود را برای بازدید از صنایع اعزام کرده تا بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت داشته و نتیجه کار را در قالب چک لیست به فرمانداری ارایه نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار