فرماندار خلیل آباد تاکید کرد؛

لزوم تشدید نظارت بر نانوایی های خلیل آباد

قاسم پور تاکید کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر بازار و نانوایی‌ها در دستور کار مسئولان قرار گیرد
کد خبر: ۹۲۹۱۸۷۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد  امروز در نشست تنظیم بازار که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان که با حضور اعضاء برگزار شد، اظهار داشت: پیگیری و نظارت مستمر بر بازار و نانوایی‌ها به صورت روزانه در دستور کار مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه این بازرسی‌ها باید جزو اولویت‌های اولیه باشد و هیچ گونه کمبودی در سطح بازار نباید وجود داشته باشد و با واحد‌های متخلف قاطعانه برخورد شود، خاطرنشان کرد: بازدیدی صبح امروز با حضور تعزیرات، جهاد کشاورزی، صمت و اتاق اصناف از بازار شهرستان به منظور اطلاع از آخرین وضعیت و اتخاذ تدابیر لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش و قطع زنجیره کرونا، انجام شد.

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه به هیچ وجه راضی نیستیم که واحد‌های صنفی در این شرایط اقتصادی متضرر شوند، ولی این موضوع نباید مانع رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تضییع حقوق شهروندان شود، تصریح کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث گسترش زنجیره کرونا و افزایش بستری‌ها و فوتی‌های شهرستان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگرچه از ابتدای شروع بیماری کرونا نظارت بر نانوایی شهرستان برای مقابله با شیوع این بیماری بیشتر شده، اما این نظارت‌ها باید تشدید شود، اذعان کرد: اداره صمت شهرستان باید در بحث نظارت بیشتر بر عملکرد نانوایی ها، لیست نانوایی‌ها و ساعات کار آن‌ها را در فضای مجازی برای رویت مردم منتشر کند.

قاسم پور با بیان اینکه واحد‌های نانوایی شهرستان برای رعایت نکات بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال بیماری تلاش کنند، عنوان کرد: واحد‌های صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند بدون هیچ اغماضی برخورد می‌شود و مطمئناً سلامت مردم خط قرمز ما است و در این زمینه با هیچ شخصی تعارف نداریم.

وی با تاکید بر اینکه هر کدام از شهروندان باید یک بازرس افتخاری باشند، تشریح کرد: شهروندان باید بر نحوه فعالیت نانوایی‌ها از حیث رعایت موازین بهداشتی نطارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با شماره ۱۲۴ اداره صمت و یا ۵۷۷۲۹۵۱۰ اتاق اصناف تماس بگیرند تا در اسرع وقت موضوع پیگیری و نتیجه حاصل شود.

فرماندار خلیل آباد همچنین تاکید کرد: موضوعی که شهروندان باید به صورت ویژه به آن توجه داشته باشند این است که در صف‌های نانوایی و سطح بازار فاصله اجتماعی را رعایت کنند و حتما از ماسک استفاده کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار