خبرهای داغ:

برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان (عج) در شاهرود

جشن آغاز امامت امام زمان (عج) در موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۲۸۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان (عج) در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از برگزاری جلسه جشن و سخنرانی بمناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) خبر داد و افزود: همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، مراسمی با حضورفراگیران و دانشجویان موسسه فرهنگی بین الحرمین بصورت غیر حضوری و حضوری در دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) برگزار گردید، که در این جلسه به مناسبت فرا رسیدن نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت صاحب الزمان امام مهدی (عج) مراسم سخنرانی و جشن برگزار گردید.
ابراهیمی، ضمن تبریک این روز مبارک، با اشاره به اهداف برگزاری بزرگداشت این ایام عنوان نمودند این روز مبارک، آغاز امامت امام زمان (عج) می‌باشد که ولایت مداری و اسلامیت ما را نشان می‌دهد.
وی در ادامه افزود: برگزاری این قبیل مراسم‌ها علاوه بر ایجاد نشاط و پویایی، همه ما را با اعتقادات الهی و مذهبی و شناخت امام مهدی (عج) آشنا می‌سازد.
این مراسم به همت شعبات و مراکز فرهنگی وابسته به موسسه فرهنگی بین الحرمین و بمدت دوروز و در مورخه دوشنبه و سه شنبه ۵ و ۶ آبان ماه در دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) شاهرود برگزار شد، که با اجرای تواشیح، مسابقه فرهنگی، قرائت و حفظ خوانی قرآن کریم، مولودی و سخنرانی نیز همراه بود.
لازم بذکر است این مراسم از پیج اینستاگرام به نشانی ebrahimimimohammad_۳۱۳ بصورت مستقیم پخش گردید.
ابراهیمی افزود: از جمله اقدامات این مؤسسه فرهنگی در طی سال برگزاری جلسه‌های ویژه قرآن و عترت در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است که از تمامی علاقمندان دعوت می‌شود جهت اطلاع و شرکت در این برنامه‌ها به مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین مراجعه نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار