فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد:

قشر مستضعف، قشر آسیب پذیر نیست

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد بیان داشت: از نظر اسلام قشر مستضعف، قشر آسیب پذیر نیست بلکه کسی که اخلاق و معنویت ندارد آسیب پذیر شده است.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۶۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
فرمانده بسیج مقاومت ناحیه عمار به خواندن بند‌های بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری پرداخت و از پایوران خواست طبق خواسته مقام معظم رهبری نگاه روشن و خوشبینانه به آینده داشته باشیم و امید را در جامعه با کلمات امید بخش گسترش دهید.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در جمع پایوران و بسیجیان  سپاه ناحیه عمار بیان کرد: با نگاهی به تاریخ ایران می‌توان ایرن را به سه بخش تقسیم کرد. تاریخ استثمار، تاریخ انقلاب و  تاریخ بعد از آن است. با نگاهی گذرا به دهه ۶۰ می‌توان فهمید که عوامل داخلی چگونه سبک زندگی غربی را وارد ایران کردند و عوض کردن واژه‌ها و با جا انداختن آن در بین مردم الگوی‌های اعتقادی مردم را سست کردند.

گرایلی اظهار کرد: اصل و مبنای انقلاب بر علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد و عدالت، مبارزه با فساد، استقلال، آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی است که در بند ۲۸ بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه عمار  مشهد تصریح کرد: امت اسلامی به دنبال جامعه سازی و تمدن سازی است. کلمه مستضعفین که در قرآن کریم آمده است و امام راحل از این قشر بعنوان ریشه‌های انقلاب یاد کرده بودند.

گرایلی تاکید کرد: آسیب در چه چیزی است. از نظر اسلام قشر مستضعف، آسیب پذیر نیست، کسی که اخلاق و معنویت ندارد آسیب پذیر شده است اما با تعریف جدید یک حقارت ایجاد شد که یک عده دنبال زندگی خود هستند و هیچ امیدی، ایده‌ای، اخلاقی، رشدی و دفاعی ندارد و به حداقل زندگی که دارد قانع است و هیچ تلاشی نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه تربیت دینی را از داخل خانه به مدرسه و از مدرسه به رسانه کشاندند، افزود: هیچ پدر و مادری بچه را ناامید نمیکند، اما امروز با رسانه نا امیدی در جامعه رواج پیدا کرده و نسل جدید از تولید باز می‌دارد.

فرمانده ناحیه عمار در پایان خواستار شد: تنها راه نجات جامعه ایستادن روی پای خود و کشور را از جادوی پولی و مالی رها کردن و سروری و آقایی دلار را شکستن است. اقتصاد مقاومتی را  باید گسترش داد و قفل همه این مشکلات امید افزایی در جامعه  و نگرش به سبک زندگی اسلامی و مبنا قرار دادن آن در جامعه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار