خبرهای داغ:

شرایط امروز خاص است/ولایتمداری شاخصه ناجا

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: امروز توطئه و برنامه‌ریزی دشمنان خاص است و جنگ اقتصادی، تحریم و وجود ویروس کرونا سبب افزایش مشکلات اقتصادی شده و بخشی از آسیب‌های اجتماعی نیز ریشه در مسائل اقتصادی دارد.
کد خبر: ۹۲۸۶۸۳۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
شرایط امروز خاص است/ولایتمداری شاخصه ناجابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک هفته نیروی انتظامی شهرستان شاهرود در ستاد فرماندهی این یگان ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند نیروی انتظامی و تعاملات با شورای تأمین و نگاه رأفت و مردمی‌داری و همراه با اقتدار آن، اظهار کرد: تفاوت نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور ما با دنیا در اقتدار همراه با رأفت، محبت و مردم‌داری است که باعث شده امنیت ما پایدار و ماندگار باشد.
فرماندار شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: امنیت بر مبنای مردم‌داری، رأفت و الفت یک سرمایه اجتماعی است که جز با صلابت، همراهی، اخلاص و مردم‌داری به دست نمی‌آید و در نیرو‌های نظامی و انتظامی ما مشهود است.
وی مکتبی بودن، متدین و ولایتمداری را شاخصه دیگر و تفاوت نیروی انتظامی ما با نیرو‌های نظامی و انتظامی دنیا عنوان کرد و افزود: افتخار ما این است که این سرمایه اجتماعی را حفظ و نگهداری می‌کنیم.
فخری با اشاره به اینکه زمانی امنیت جدا از سلامت بود، گفت: نیرو‌های انتظامی در بحث سلامت و پیشگیری و کمک به اقتصاد و سرمایه‌گذاری در کنار نظام و امنیت پیش‌قدم و کمک‌کار خوبی هستند.
فرماندار شهرستان شاهرود با تشکر از مردم بسیار فهمیم و با فرهنگ شهرستان شاهرود که تمام معیار‌ها و ملاک‌های ارزیابی نشان می‌دهد که همراهی و همکاری خوبی داشته‌اند، گفت: از زحمات کادر سلامت که زحمات شبانه‌روزی دارند و کسانی که در زمینه پیشگیری و درمان و برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه خوب عمل کردند، هم تشکر کرد.
فخری از تلاش‌های کادر نیروی انتظامی در شهرستان شاهرود تشکر کرد و افزود: ما امروز در شرایط خاص و تجربه نشده‌ای قرار داریم و شرایط سختی را در طول این ۴۲ سال تجربه کردیم و توطئه‌های بزرگی را از استکبار جهانی و منافقین دیده‌ایم؛ اما شرایط امروز ویژه و کار را سخت کرده است.
وی ادامه داد: امروز توطئه و برنامه‌ریزی دشمنان خاص است و جنگ اقتصادی، تحریم و وجود ویروس منحوس کرونا سبب افزایش مشکلات اقتصادی شده و بخشی از آسیب‌های اجتماعی نیز ریشه در مسائل اقتصادی دارد و همه این‌ها به هم پیوند خورده و کار را مشکل کرده است.
فرماندار شهرستان شاهرود تأکید کرد: همه امیدواریم که زمان‌های سخت را پشت سر بگذاریم و با فرماندهی مقام معظم رهبری و توسل به ائمه اطهار (ع) و توکل به خدا به وضع مطلوب بازگردیم و شاهد پیشرفت کشور باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار