خبرهای داغ:

اعزام تیم‌های پزشکی ارتش به مناطق محروم شاهرود

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار از اعزام چهار مرحله تیم‌های پزشکی در روستا‌های محروم خارتوران، کالپوش، سطوه و طرود شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۸۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
اعزام تیم‌های پزشکی ارتش به مناطق محروم شاهرودسرتیپ حجت‌الله غلامی، در حاشیه مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام چهار مرحله تیم‌های پزشکی در روستا‌های محروم خارتوران، کالپوش، سطوه و طرود افزود: در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و مقابله با کرونا، تیم‌های پزشکی و دارویی این یگان خدمت‌رسانی خوبی به مردم داشته‌اند.
او گفت: حداقل هشت میلیون تومان در سه مرحله اعزام تیم‌های درمانی، داروی رایگان توزیع شده است.
جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار گفت: در راستای توزیع بسته‌های معیشتی، قریب به ۵۵۰ بسته معیشتی به همت کارکنان این یگان به نیازمندان اهدا شده است.
غلامی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک، رزمایشی را با اجرای برنامه‌های درمانی و بهداشتی و مردم یاری در منطقه زیراستاق شاهرود انجام خواهیم داد.
او تصریح کرد: تمرکز ارتش بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و عمرانی است و در این مدت، کارکنان این یگان برای سه خانواده شهید به مرمت و بهسازی منازل اقدام کرده‌اند که این فعالیت‌ها تداوم دارد.
در این مرحله از رزمایش قریب به ۲ هزار بسته معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود و خیرین در آستانه رحلت شهادت گونه پیامبر اکرم (ص) و امام مجتبی و امام رضا (ع) در سطح شهرستان شاهرود توزیع می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار