خبرهای داغ:

تداوم جهاد مالی در شاهرود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود گفت: مجاهدت‌های جانی و مالی در قرآن تأکید شده است و مردم ما هم در این مسیر حرکت می‌کنند و این ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۸۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
تداوم جهاد مالی در شاهرودحجت‌الاسلام حمید عبداللهیان، در حاشیه توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش مواسات در شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه مردم از ابتدای انقلاب با هدایت‌های امام راحل و رهبری جلودار همه امور بوده‌اند، اظهار کرد: مردم در دوران دفاع مقدس مقاومت کردند و شهید شدند؛ امروز هم ایستاده‌اند و انقلاب را حمایت و پشتیبانی کردند.
وی گفت: در ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در نظام رهبری و ولایت، مردم با لبیک به ولایت به میدان می‌آیند و در همه عرصه‌ها حضور دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه مجاهدت‌های جانی و مالی در قرآن تأکید شده است و مردم ما هم در این مسیر حرکت می‌کنند، افزود: امیدواریم خداوند متعال به رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز سلامتی، پایداری و سرافرازی عنایت و کمک کند در این جهاد مالی و انفاق شرکت کنیم و این مسیر را ادامه دهیم.
در این مرحله از رزمایش قریب به ۲ هزار بسته معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود و خیرین در آستانه رحلت شهادت گونه پیامبر اکرم (ص) و امام مجتبی و امام رضا (ع) در سطح شهرستان شاهرود توزیع می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار