رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد:

شورای فرهنگ عمومی خلیل آباد، رتبه دوم را در سطح کشور کسب کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد از کسب رتبه دوم شورای فرهنگ عمومی خلیل آباد در برگزاری منظم و مستمر جلسات شورا در میان کلیه شهرستان‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۵۰۱۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
مریم افتخاری در گفتگو با خبرنگار بسیج درخراسان رضوی، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی خلیل آباد بر اساس نتایج گزارش عملکرد فرهنگ عمومی استان و شهرستان‌های کشور، موفق به کسب رتبه دوم در برگزاری منظم و مستمر جلسات شورا در میان کلیه شهرستان‌های کشور شده است.

وی با بیان اینکه نشست‌های شورای فرهنگ عمومی خلیل آباد به ریاست امام جمعه خلیل آباد، نائب رئیسی فرماندار شهرستان و دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به صورت ماهانه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این شورا در سال ۱۳۹۸ موفق به برگزاری ۱۱ نشست با ۲۵ دستور جلسه و ۵۴ مصوبه شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد با تاکید بر اینکه توجه به موضوعات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای حذف سنت‌های غلط و تشویق مردم به حفظ و تقویت ارزش‌های دینی، انقلاب اسلامی و فرهنگی شهرستان یکی از مهمترین وظایف شورای فرهنگ عمومی است، تصریح کرد: در این شورا از ظرفیت دستگاه‌های عضو برای ایجاد یک هم افزایی در جهت کاهش این آسیب‌ها استفاده می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار