خبرهای داغ:

محدودیتی برای دوگانه‌سوزسازی خودرو‌ها در استان سمنان وجود ندارد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: محدودیتی برای دوگانه‌سوزسازی خودرو‌ها در استان سمنان وجود ندارد؛ اما در این بخش، اولویت‌هایی پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۶۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی‌اکبر عرب‌عامری، با اشاره به اینکه در استان سمنان نفت گاز یورو ارائه می‌شود که میزان گوگرد پایین و آلودگی کمتری داشته و سازگار با محیط‌زیست است، اظهار کرد: دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی از انتهای خردادماه امسال در دو کارگاه در سمنان و شاهرود شروع شده و محدودیتی نداریم و کار در این بخش به صورت مستمر انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: اقلام موردنیاز گازسوز کردن خودرو‌ها تأمین شده و بیش از ۶۵۰ متقاضی تاکنون ثبت‌نام داشته‌اند و کار با همکاری سازمان صمت و استاندارد انجام شده است.
او اضافه کرد: در مرحله اول طرح گازسوز کردن خودروها، تاکسی‌های عمومی و انواع وانت‌ها در اولویت قرار دارند و از شهریورماه در فاز دوم، آژانس‌ها و اسنپ‌ها اضافه می‌شود و اگر باز هم سهمیه باشد، فاز سوم اضافه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با تأکید بر اینکه ثبت‌نام طرح دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی وانت و تاکسی رایگان است، گفت: اولویت با کسانی بوده که زودتر در سامانه ثبت‌نام می‌کنند.
لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت
عرب‌عامری با تأکید بر اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت مکلف هستند تا پروتکل‌های بهداشتی مربوط به جلوگیری از همه‌گیری ویروس کرونا را رعایت کنند و دستکش یا حداقل پاکت فریزر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند یا خودشان سوخت‌گیری کنند، بر نظارت بر جایگاه‌ها با همکاری شبکه بهداشت و رسیدگی به تخلفات احتمالی تأکید کرد.
رفع مشکلات نازل‌های سوخت‌گیری
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در خصوص مشکلات نازل‌های سوخت‌گیری گفت: با توجه به نیرو‌های متخصص در منطقه و گرفتن مجوز از ستاد، در حال برطرف کردن این مشکل در استان سمنان در جایگاه‌ها هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار