دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف بردسکن با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان

در گرامی داشت هفته دفاع مقدس رضایی رئیس اتاق اصناف بردسکن به اتفاق روسای اتحادیه‌های صنفی با سرهنگ جنیدی فرمانده سپاه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۸۱۳۴۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  دراین دیدار صمیمی که مسئول بسیج اصناف نیز حضور داشت در ابتدا جواد رضایی رئیس اتاق اصناف و مسئولین اتحادیه‌های صنفی گزارشی از وضعیت اصناف و مشکلات بازاریان را مطرح کردند.
 
دراین نشست سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه بردسکن در سخنانی ضمن گرامی داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: اصناف یکی از قشر‌های تاثیر گذار انقلاب هستند و توانسته اند از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در همه میدان‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
 
وی عنوان کرد: همان طور که اصناف در دوران ۸ سال دفاع مقدس در پشت جبهه و در خط مقدم به رزمندگان کمک رسانی می‌کردند، امروز هم در جنگ اقتصادی دشمنان می‌توانند معادلات آن‌ها را برهم بزنند.
 
وی با اشاره به نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری طی دهه اخیر در حوزه مباحث اقتصادی گفت: رونق و جهش تولید می‌تواند دشمنان را در حوزه جنگ اقتصادی با شکست مواجه کند. وی به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان بردسکن در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: بردسکن یکی از قطب‌های اقتصادی در خراسان رضوی است و حقیقتا تاکنون در تامین کالا‌های اساسی درحوزه شهرستان مشکل و کمبودی نداشته ایم.
 
وی حفاظت از دستاورد‌های نظام را یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت سپاه و بسیج دانست و گفت: ما باید در رفع مشکلات مطالبه گر باشیم و تا وقتی که به صورت جدی به مشکلات نپردازیم مسئولان در جهت رفع آن اقدام نخواهند کرد.
 
وی به تعطیلی بیش از ۹۰ واحد کوره آجر پزی در منطقه بخش انابد اشاره کرد و گفت: زمانی این واحد‌ها بیشترین اشتغال شهرستان را داشتند، ولی امروزه با تعطیلی آن کارگران از کار بیکار شدند و متاسفانه آجر مورد نیاز شهرستان از خارج از شهرستان تامین می‌شود.
 
وی قول داد این موضوع مهم را به جد پی گیری کند تا مجددا این واحد‌های آجر پزی فعالیت خود را آغاز کنند. وی همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در راستای ایجاد اشتغال به حوزه اصناف اختصاص داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار