خبرهای داغ:

توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) مقدمه رسوایی دشمنان است

بسیج دانش آموزی شاهرود در بیانیه ضمن محکوم کردن اقدام اخیر نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر اسلام (ص) تاکید کرد: این امر موجب خیر و خیزش تازه و مقدمه رسوایی دشمن خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۵۰۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ بسیج دانش آموزی شاهرود در بیانیه ضمن محکوم کردن اقدام اخیر نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر اسلام(ص) تاکید دارد: این امر موجب خیر و خیزش تازه و مقدمه رسوایی دشمن خواهد شد.
متن بیانیه به شرح ذیل است:
باسمه‌تعالی
إِنَّا أَرْسَلْنَاکَ شَاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذِیرًا وَدَاعِیًا إِلَى اللَّهِ بِإِذْنِهِ وَسِرَاجًا مُنِیرًا
به شهادت قرآن و روایت روشن تاریخ، هیچ پیامبری برانگیخته نشد مگر اینکه تبهکاران سبک‌سر و بیدادگر، رویاروی او ایستادند و درجهت توطئه و تحقیر و توهین و استهزا و گاه قتل و شکنجة وی کوشیدند تا آفتاب نبوت جان‌های فسرده را گرما نبخشد و طنین وحی دل‌ها و اندیشه‌ها را به حیات طیبه نرساند.
چه اندوه‌بار و حسرت‌آفرین است وقتی خدای پیامبران می‌فرماید: «یا حَسرَةً عَلَی‌العِبادِ مایَأتیهِم مِنَ رَسُولٍ اِلّا کانُوا بِه یَستَهزِءوُن» معلوم می‌شود دشمنان حق، بیش و پیش از هر چیز، رهبران حق را هدف قرار می‌دهند و به شیوه‌های گونه‌گون می‌کوشند تا کانون نور و هدایت را بشکنند و نقطه امید و مرکز و محور وحدت و عزت و عظمت را از دل‌ها و اندیشه‌ها فروگیرند و رأی و آبرو و اقتدار دینی را مخدوش و خاموش سازند.
آنچه اکنون رخ‌داده است و تبهکاران به نام «آزادی بیان» به ساحت قدس نبوی (ص) اهانت روا داشته‌اند، چیزی جز ادامه زنجیرة پیشینیانِ ناخلفشان نیست.
«توهین به نام آزادی» و «ترور به بهانه آزادی‌خواهی» دو روی سکه سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی کسانی است که خود هم‌اکنون قربانی اقدامات تروریستی همان تکفیری‌های خشک‌مغزی شده‌اند که برای تسلط برجهان اسلام به‌صورت مستقیم حمایتشان کرده بودند.
این کوراندیشان کج‌رو و کج آیین نمی‌دانند که با هر توطئه تازه، رشته وحدت امت اسلامی استوارتر، دشمن رسواتر، سقوط فریب و فتنه و نفاق نزدیک‌تر و طلیعه صبح ظفر آشکارتر می‌شود. گویا اینان حافظة تاریخی خویش را ازدست‌داده‌اند که کاریکاتورها، فیلم‌ها، جنجال‌های نوشتاری و شنیداری و دیداری گذشته‌شان چگونه چونان تیری کمانه کرد و بر جانشان نشست. که "یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُون"
بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود ضمن محکومیت این اقدام، اعتقاد دارد در عصر بیداری اسلامی هر حرکت دشمن، سبب خیر و خیزش تازه و مقدمه رسوایی دشمن و زمینه‌ساز تحکیم و تثبیت حرکت‌ها و شکوفاکننده آرمان‌ها و طلیعه طلوع جمال عدالت‌گستر آخرین وارث بیدادشکن زمان و زمین است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار