خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار:

توجه به خواسته‌های فعالان حوزه فرهنگ و هنر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار گفت: خواسته‌های فعالان حوزه فرهنگ و هنر باید موردتوجه قرار بگیرد و یکی از نیازهای ضروری این قشر در شهرستان گرمسار، استقرار و راه‌اندازی انجمن سینمای جوان است.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۲۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار نیز، نعمت الله قنبری نیکدل در دیدار فعالان فرهنگی و هنری با فرماندار گرمسار بر لزوم تخصیص اعتبار جهت بهسازی و تجهیز نگارخانه‌ و مجتمع‌های فرهنگی این شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان وجود دارد که باید با تعیین چشم‌انداز و اولویت‌، این ظرفیت‌ها را به سمت بهره‌برداری مناسب و استفاده حداکثری سوق بدهیم.

وی ضمن بیان این مطلب یادآور شد: خواسته‌های فعالان حوزه فرهنگ و هنر باید موردتوجه قرار بگیرد و یکی از نیازهای ضروری این قشر در شهرستان گرمسار، استقرار و راه‌اندازی انجمن سینمای جوان است که مطمئناً تأثیرات بسیار خوب و محسوسی در تقویت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در ادامه خواستار حمایت از فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شد و خاطرنشان کرد: ازسرگیری مجدد فعالیت مجتمع‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری البته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از خواسته‌های مهم اهالی فرهنگ و هنر است.

وی ضمن اشاره به لزوم اختصاص اعتبار جهت تعمیر، تجهیز و بهسازی مجتمع‌ها و نگارخانه بهار شهرستان گرمسار، تأکید کرد: حمایت از ایجاد مجمع خیرین فرهنگ و هنر شهرستان و نیز حمایت و هدایت پویش نذر فرهنگی از دیگر مواردی است که باید موردتوجه و در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار بگیرد. حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری موردتوجه قرار بگیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار