نماینده مردم خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی:

ولایت پذیری از ویژگی های شهدای حسینی و شهدای خمینی بود

نماینده مردم خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرونا نشان داد که حزب اللهی ها، متدین‌ها و بچه‌های انقلابی و هیئتی از همه در مورد مراعات‌های مباحث بهداشتی و درمانی جلوتر هستند، گفت: اگر شهدای حسینی و شهدای خمینی در تاریخ ماندگار شدند و هر سال برای آن‌ها یادواره برگزار می‌کنند به این دلیل بود که اطاعت پذیر و ولایت پذیر بودند.
کد خبر: ۹۲۷۱۰۶۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در یادواره شهدای روستای بزنجرد از توابع شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: ۱۴۰۰ سال از شهادت حبیب بن مظاهر می‌گذرد، ولی هنوز خون حبیب بن مظاهر تازه است و هر سال که می‌گذرد نام حبیب که بر زبان جاری می‌شود دل‌ها می‌لرزد.

وی با بیان اینکه چه اتفاقی افتاده که اسم افرادی مثل شهید هادی، طاهریان، ابراهیم پور و هاشمی و خیلی از شهدای خلیل آباد هنوز زنده است، خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گفت: فرصتی که تهدید‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست و تهدیدی به نام کرونا داریم و مردم ایران اسلامی این تهدید را تبدیل به یک فرصت زیبا کردند.

نماینده مردم خلیل آباد با تاکید بر اینکه سال گذشته این یادواره شهدا و مراسم محرم در فضای سرپوشیده و به صورت محبوس و محصور برگزار می‌شد، ولی به برکت کرونا در فضای باز طنین انداز عالم می‌شود، تصریح کرد: مردم ایران و جهان فهمیدند که حزب اللهی ها، متدین‌ها و بچه‌های انقلابی و هیئتی از همه در مورد مراعات‌های مباحث بهداشتی و درمانی جلوتر هستند.

وی با اشاره به اینکه مساجد جزو اولین اماکنی بود که بسته شد و بچه حزب اللهی‌ها و هیئتی‌ها جزو اولین نفراتی بودند که به ندای مقام معظم رهبری در رزمایش مومنانه لبیک گفتند، اذعان کرد: اولین ویژگی شهدا این بود که اهل اطاعت از، ولی بودند و شهدای کربلا بدون، چون و چرا از سیدالشهدا (ع) به عنوان، ولی زمان خود اطاعات می‌کردند.

نیک بین با بیان اینکه برخی از ما وقتی از، ولی فقیه خود صحبتی می‌شنویم ابتدا به دنبال تحلیل و تجزیه آن هستیم، عنوان کرد: اگر شهدای حسینی و شهدای خمینی در تاریخ ماندگار شدند و هر سال برای آن‌ها یادواره برگزار می‌کنند به این دلیل بود که اطاعت پذیر و ولایت پذیر بودند.

وی با تاکید بر اینکه وقتی دیده بان می‌گوید که من به مذاکره با آمریکا بدبین هستیم باید اطاعت کنیم، ولی ۷ سال جمهوری اسلامی معطل برجامی شد که هیچ دستاوردی برای کشور جز خسران محض نداشت، تشریح کرد: برجام یکسری خوبی‌هایی داشت و ما برای بار چهل و چندم فهمیدیم که آمریکا قابل اعتماد نیست و هر گاه ما به حرف، ولی گوش کردیم در تاریخ ماندگار هستیم.

نماینده مردم ترشیز با اشاره به اینکه اگر به دنبال دولت اسلامی هستیم باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم، بیان کرد: صدای عمل آنقدر بلند است که هیچ صدایی به صدای عمل نمی‌رسد و شهدا بیش از آن که حرف می‌زدند عمل می‌کردند و اهل دقت در حلال و حرام بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار