نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

انتظار داریم حضور مسئولان در بین مردم افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: مسئولان باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی فعالیت‌ها و اقدامات خود قرار دهند و انتظار داریم حضور مسئولان در بین مردم افزایش یابد.
کد خبر: ۹۲۷۰۴۵۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم در آیین تجدید میثاق اعضای شورای اداری استان با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی گفت: هفته دولت را خدمت استاندار آذربایجان شرقی و سایر مسئولان خدوم و زحمتکش استان تبریک عرض می‌ کنم.
 وی افزود: امیدواریم تمامی مسئولان، صرفا دغدغه خدمت به مردم داشته و عملکرد خود را از طریق صدا و سیما و رسانه‌های استان به مردم بیان کنند.
حجت الاسلام آل هاشم در بخشی از سخنان خود با قدردانی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط بسیاری از هیئات عزاداری در تبریز ابراز کرد: از همه دسته‌جات و عزاداران حسینی التماس دعا دارم و امیدوارم در چند روز باقی مانده از دهه نخست ماه محرم نیز شاهد رعایت همه دستورلعمل های بهداشتی از سوی دسته‌های حسینی و شاه‌حسین‌گویان باشیم.
امام جمعه تبریز همچنین با بیان اینکه تقویت حکومت و نظام اسلامی در گرو تجلی اخلاق اسلامی و انسانی در مسئولان و کارگزاران نظام است اظهار کرد: سیره شهدا و بیانات و توصیه‌های امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله) باید در تمامی کارگزاران نظام، تسری یابد.
حجت الاسلام آل هاشم در ادامه سخنان خود به تبیین شاخص‌های ضروری کارگزاران نظام پرداخت و افزود: تقوا، تقید، تعهد، تعبد عملی، ولایتمداری، عدالت گستری و مردم مداری از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید در تمامی مسئولان نمود داشته باشد.
 وی اضافه کرد: مسئولان باید شهید رجایی و شهید باهنر را الگوی فعالیت‌ها و اقدامات خود قرار داده و بر اساس نگرش انقلابی و اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی به مردم خدمت کنند.
 حجت الاسلام آل هاشم بیان کرد: انتظار داریم حضور مسئولان در بین مردم افزایش یابد و موضوعاتی همچون ترجیح منافع عمومی و ملی و پرهیز از دخالت دادن مسایل سیاسی و جناحی در مسایل کاری، همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار