خبرهای داغ:

ایجاد فضا و بستر مناسب برای فعالیت و رشد جوانان شاهرود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: تلاش مجموعه فرهنگ و ارشاد جهت ایجاد فضا و بستر مناسب برای فعالیت و رشد جوانان در شاهرود می‌باشد.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۰۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
ایجاد فضا و بستر مناسب برای فعالیت و رشد جوانان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی حوزه موسیقی شهرستان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کانون موسیقی شهرستان در این اداره برگزار شد.
در این نشست که با موضوع بررسی فعالیت‌های کانون در ایام شیوع مجدد بیماری کرونا تشکیل شده بود مقرر شد اکثر فعالیت‌های کانون تا اطلاع ثانوی در فضای مجازی برگزار شود.
رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به شرایط موجود بر لزوم اجرای بیشتر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و علی الخصوص برنامه‌های هنری که باعث ایجاد نشاط اجتماعی و پویایی در جامعه می‌شود تأکید کرد.
وی گفت: شهرستان شاهرود به واقع یکی از مستعدترین بخش‌های استان در زمینه نیروی جوان، فعال و علاقه‌مند در زمینه موسیقی است و تلاش مجموعه فرهنگ و ارشاد صرفاً ایجاد فضا و بستر مناسب برای فعالیت و رشد و نمو این استعدادهاست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: امیدوارم با همدلی و وفاق هنرمندان رشته‌های مختلف هنری شاهد تحولی در این حوزه باشیم و حمایت از این برنامه‌ها در راستای اهداف هنری اداره می‌باشد.
در ادامه مهران حاج‌محمدی مسئول کانون موسیقی شهرستان شاهرود، تشکیل گروه‌های مجازی را از فعالیت‌های عمده انجمن در فضای مجازی برشمرد و یکی از برنامه‌های در دست اجرای کانون را برگزاری کلاس‌های آموزش موسیقی با بازدهی بالا در فضای مجازی اعلام نمود.
وی ضمن اشاره به شرایط خاص شهرستان گفت: شهرستان شاهرود به دلیل شرایط جغرافیایی و وجود مراودات فرهنگی با استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان و نیز وجود استعداد‌های خاص در این شهرستان از دیرباز دارای ظرفیت و پتانسیل بالقوه بسیاری چه در حوزه انسانی و چه در زیر ساخت‌های فیزیکی در زمینه موسیقی است.
برگزاری کلاس‌های آموزشی ساز‌های مختلف در فضای مجازی، برپایی کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید مجرب و چالش‌ها و مشکلات حوزه موسیقی شهرستان از مباحث مطرح شده در این نشست بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار