خبرهای داغ:

۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه متوسط رسیدن آتش نشانان شاهرودی در حوادث

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی با هدف اصلی نجات جان و اموال انسان‌ها یا وظیفه مقابله با آتش و برخی دیگر از سوانح و حوادث تشکیل شده است، ابراز داشت: ۳ دقیقه ۳۰ ثانیه متوسط رسیدن آتش نشانان شاهرودی در حوادث است.
کد خبر: ۹۲۶۳۳۷۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه متوسط رسیدن آتش نشانان شاهرودی در حوادثبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد حسن رضایی شاهرودی با بیان اینکه میانگین تماس‌های مردمی با ۱۲۵ در شاهرود ۴۲۵۰ تماس در ماه است که از این میزان ۱۰ درصد مشاوره و کسب اطلاعات، ۶۰ درصد مزاحمت تلفنی و ۳۰ درصد مربوط به حوادث است، اظهار داشت: ۳۳۴ عملیات در سه ماهه اول سال جاری اتفاق افتاده که از این تعداد ۱۵۳ مورد آتش سوزی و ۱۸۲ مورد مربوط به امداد و نجات بوده است.
وی در پایان ضمن بیان این مطلب که اطفای حریق ۱۵۵ مورد فضای سبز، ۱۴ مورد وسیله نقلیه، ۷ مورد ساختمان تجاری و ۲۱ مورد منزل مسکونی در سه ماه اول سال بوده است، بیان داشت: مهار و اطفای حریق، حفاظت از ثروت‌های ملی در مقابل آتش سوزی و عوارض و سوانح ناشی از آن، برنامه ریزی و تعیین و استاندارد‌های تجهیزاتی ساختمان در مقابل سوانح گوناگون، چون زلزله، آتش سوزی، سیل و. از جمله اساس کار آتش نشانان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار