تشدید نظارت بر واحد‌های تولیدی غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

رئیس اداره نظارت و ارزیابی فرآوده‌های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی از افزایش نظارت‌ها براجرای اقدامات ضروری در واحد­های تولیدی غذایی، آشامیدنی، آرایشی. بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۳۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهندس رویا امیری در تشریح این خبر گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل ها، کلیه واحد­های تولیدی ملزم به رعایت بیشتر پروتکل­های بهداشتی از قبیل دریافت مواد اولیه خام از واحد‌هایی که دارای مجوز از مراجع ذیصلاح هستند همچنین دریافت سایر مواد اولیه از کارخانه‌های دارای مجوز بهداشتی، ضدعفونی کلیه وسایل حمل و نقل مواد اولیه و محصول نهایی به ویژه تانکر‌ها و وسایل نقلیه قبل از بارگیری، استفاده از از بسته بندی ثانویه (کارتن، شیرینگ، سبد) به منظور عدم تماس محصول با کف خیابان و معابر، غربالگری کارکنان در بدو ورود به کارخانه (مانند استفاده از تب سنج) و رعایت مقررات بهداشت فردی مانند استفاده از ماسک، محلول‌های ضدعفونی و دستکش، کفش­های جداگانه و ... می‌باشند.
 
مهندس امیری گفت: از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون تعداد ۱۱۵ بازرسی توسط کارشناسان این اداره صورت گرفته است و مردم می‌نوانند موارد تخلف مشاهده شده را از طریق سامانه ۱۹۰ یا شماره ۵۲۳۲۸۹۶۶ به اداره نظارت و ارزیابی فرآوده­ های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی اطلاع دهند تا پیگیری لازم صورت پذیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار