خبرهای داغ:

نیاز امروز جامعه روحیه انقلابی و جهادی

مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود گفت: امروز نیازمند روحیه انقلابی و جهادی هستیم تا بتوانیم در راه تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۲۶۰۸۵۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی در جلسه‌ای که بمناسبت سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد در جمع کارگروه دفاع مقدس این موسسه فرهنگی برگزار شد اظهار امیدواری کرد برگزاری این قبیل جلسات سبب تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه باشد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین با بیان اینکه امروز نیازمند روحیه انقلابی و جهادی هستیم تا بتوانیم در راه تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حرکت کنیم، تصریح کرد: در بحث ایثار و شهادت لازم است بین دستگاه‌های مرتبط هم‌افزائی صورت پذیرد و سلایق مختلف درنظرگرفته شود تا مخاطب خاص و عام از این برنامه‌ها بهره‌مند شده و نتیجه بهتری حاصل شود.
او با بیان اینکه هم‌اکنون نیز روحیه دفاع مقدس در بین مردم وجود دارد، اظهار کرد: کادر درمان امروز با وجود مشکلات و مصائب کار در محیط بیمارستان، اما برای حراست از جان مردم ایثارگرانه در تلاش هستند و موضوع کمک‌های مومنانه مردم نیز به صورت چشمگیری در جریان بوده که همه این‌ها نشان از وجود روحیه فداکاری در بین مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار