خبرهای داغ:

عملیات مرصاد نماد وحدت و یکپارچگی ملی و مظهر نفرت و بیزاری ملت از ستون پنجم دشمن است

عملیات مرصاد از یک سو نمادی ماندگار و الهام‌بخش از وحدت، یکپارچگی ملی و عزم و اراده امام و امت برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و پاسداری از ارزش‌ها و از سوی دیگر مظهر نفرت و بیزاری ملت ایران از جنایتکاران و ستون پنجم دشمن در هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۲۶۰۴۱۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
عملیات مرصاد نماد وحدت و یکپارچگی ملی و مظهر نفرت و بیزاری ملت از ستون پنجم دشمن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن پنج مرداد سالروز عملیات مرصاد با صدور پیامی فرا رسیدن این روز را گرامی داشت. در متن این پیام آمده است:
عملیات غرور آفرین مرصاد با رمز خیبرشکن «یا علی ابن ابیطالب (ع)» آغاز شد، آخرین برگ زرین دفاع جانانه ملت قهرمان ایران در جنگ هشت ساله و دفاع مقدس است.
نیرو‌های جان برکف سپاه اسلام، متشکل از ارتشیان غیور، سپاهیان دلاور و بسیجیان سراسر عشق و ایثار موفق شدند حمله منافقین کوردل را ناکام بگذارند.
بار دیگر دلاورمردان ایران اسلامی یکی دیگر از صحنه‌های باشکوه حماسه و ایثار را در تنگه مرصاد خلق کرده و برای چندمین مرتبه حقانیت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نزد جهانیان به نمایش گذاشتند. مهمترین ره آورد این عملیات پیروزمندانه، هجوم و آمادگی مردم در صحنه‌های پیکار علیه باطل یا همان شور و شوق ابتدای انقلاب اسلامی و روز‌های دفاع مقدس بود و نشان داد بعد از هشت سال جنگ تحمیلی با همه شداید و سختی‌ها، هر زمان که نیاز باشد، باز هم فرزندان دلیر این ملت، دلاورانه در صحنه‌های خطر حضور می‌یابند و حماسه می‌آفرینند.
در این میان نقش و اثر آفرینی فرزندان غیور استان سمنان بر هیچ کس پوشیده نیست، چنانچه رهبر معظم انقلاب در سفر به استان سمنان و در دیدار با خانواده معظم شهدا فرمودند:
عملیات مرصاد از یک سو نمادی ماندگار و الهام‌بخش از وحدت، یکپارچگی ملی و عزم و اراده امام و امت در جامعه اسلامی برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های سترگ انقلاب اسلامی و از سوی دیگر مظهر نفرت و بیزاری ملت ایران از جنایتکاران و ستون پنجم دشمن در هشت سال دفاع مقدس و چه بسا در همیشه تاریخ این سرزمین است. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار