خبرهای داغ:
عفاف و حجاب؛

برش و دوخت 100 چادر و مقنعه در سودجان همزمان با هفته عفاف و حجاب

فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه(سلام الله علیها)سورشجان از فعالیت کارگاه بسیج سازندگی این حوزه جهت برش و دوخت 100 چادر و مقنعه اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۹۷۲۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه(سلام الله علیها)سورشجان، گفت: همزمان با هفته حجاب و عفاف، بسیجیان جهادی این حوزه در کارگاه بسیج سازندگی پایگاه بسیج سودجان، 100 چادر و مقنعه اسلامی برش داده و دوختند.

وی در ادامه گفت: اگر ما حجاب را از یک زن بگیریم در واقع ارزش واقعی زن را از او گرفته ایم و ارمغان شوم بی حجابی جز تنزل مقام زن  و تحقیر شخصیت اجتماعی او نیست. اگر ما حجاب را از یک زن بگیریم در واقع او را در دسترس  طمع هوس ورزان و حیوان صفتان انسان نما قرار داده ایم و ناامنی در اجتماع دامن گیر زنان جامعه می شود.

 فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه(سلام الله علیها)سورشجان در ادامه خاطر نشان کرد: حفظ حجاب و عفت که از وظایف مرد و زن مسلمان است، علاوه بر اینکه نشانه کرامت و شخصیت و عظمت انسان است وظیفه ­ای است که انسان درقبال جامعه­ خود بر عهده دارد و هر گونه بی توجهی و بی مبالاتی در این زمینه ، باعث سلب آرامش روحی و روانی افراد وسست شدن کانون خانواده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار