خبرهای داغ:
یاسر متانت
در هفته بزرگداشت عفاف و حجاب برگزار شد:
در راستای ارج نهادن به فرهنگ عفاف و حجاب ،همایش بررسی راهکارهای عفاف و حجاب به همت شورای مطالبه گری دفتر بسیج دانشجویی گلپایگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۴۵۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلپایگان،همایش بررسی راهکارهای عفاف و حجاب به همت شورای مطالبه گری دفتر بسیج دانشجویی گلپایگان در سالن اداره بهداشت و درمان با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد. سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان،به وظایف نظارتی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و سازمانها اشاره کرد و اقدامات انجام شده در ستاد را در یک دوره کاری تشریح نمود.

ایشان اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر  را در قالب های  شناسایی معروفات ترک شده و منکرات رایج و اولویت بندی،طرح موضوعات کاربردی در شورای معاونین، شناسایی افراد خبره و متخصص،آموزشهای مقدماتی و تخصصی برای اعضاء، فعالیت تیم های امر به معروف در ادارات و سطح شهر و مطالبه معروفات و ترک منکر از مسئولین و اجرای طرح طلایه داران معروف تبیین نمود.

 دکتر مهدیان ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان نیز به توزیع ۶۰۰ بسته فرهنگی عفاف و حجاب  در بین دانش آموزان با کمک خیرین در سال گذشته خبر داد.

در این همایش از حضور نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه خبری نبود.اداره ای که بایستی سردمدار گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار