خبرهای داغ:

گردهمایی مربیان طرح امیدان امروز یاوران فردا بسیج دانش آموزی شاهرود+ تصاویر

گردهمایی مربیان برادر و خواهر طرح امیدان امروز یاوران فردا بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود با حضور مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۷۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی مربیان برادر و خواهر طرح امیدان امروز یاوران فردا بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان سمنان، فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود، مسئول طرح امیدان سازمان بسیج دانش آموزی استان، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، فرمانده‌ان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر، مسئول کانون بسیج فرهنگیان، مسئول قسمت عملیات سپاه ناحیه و سایر مسئولان حضور داشتند از زحمات مربیان طرح امیدان بسیج دانش آموزی حوزه کوثر تجلیل شد.
در این گردهمایی سرهنگ پاسدار یوسفعلی طاهری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان و حجت‌الاسلام ماشاءالله معمارزاده مسئول طرح امیدان بسیج دانش آموزی استان به بیان مطالبی در خصوص فعالیت‌های بسیج دانش آموزی در سال ۱۳۹۹ پرداخته و از تلاش‌های مربیان طرح امیدان در مدارس تشکر کردند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت‌های مربیان طرح امیدان در راستای پرورش دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی بر توجه ویژه به بسیج دانش آموزی به عنوان پایه و اساس بسیج تاکید کرد و بر توجه به اولویت‌ها و نیاز‌های دانش آموزان و برآورده نمودن آن تصریح کرد.
لازم به ذکر است، طرح امیدان امروز یاوران فردا به همت بسیج دانش آموزی استان در مدارس ابتدایی با حضور مربیان متخصص روحانی در راستای پرورش دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی و آشنایی با فرهنگ و معارف اسلامی چند سالی است که اجرا و مورد استقبال مدارس قرار گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار