خبرهای داغ:
بیانیه بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

ضرورت ورود جهادی به امر فرهنگ

سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت هفته عفاف و حجاب با صدور بیانیه بر ضرورت ورود جهادی به امر فرهنگ تأکید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۷۰۱۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت هفته عفاف و حجاب به شرح ذیل منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و یکم تیرماه، یادآور قیام انقلابی روحانیون و حماسه آفرینی مردم حسینی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در برابر توطئه های کشف حجاب دشمنان اسلام و قرآن در سال 1314 است. یکی از شوم ترین نقشه های نظریه پردازان اسلام زدایی که با اقدام و هوشیاری به هنگام علمای آگاه و به برکت خون مطهر شهدا در مسجد گوهر شاد نقش بر آب شد.

عزت و عظمت و جایگاه ارزشمند زنان در اندیشه والای اسلامی عطیه گرانبهای پیامبر بزرگواری است که زن را مایه آرامش و انس و الفت و از بزرگ ترین نعمت های الهی دانسته، بهشت را زیر پای مادران معرفی نمود و تجلی مقام والای زن را در مروارید هستی، سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قرار داد تا زنان در تمامی اعصار با الگوگیری از این بزرگوار، قدر گوهر ذاتی خود را دانسته و با حفظ متانت، وقار و عفاف رسالت گرانسنگ خود در رشد و هدایت قافله بشری و صعود به قله های کمال را ایفا نمایند.

لذا ما اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری، هفته عفاف و حجاب را در حالی گرامی می داریم که ورود جهادی به امر فرهنگ، یکی از تأکیدات همیشگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است. در همین راستا همواره در راستای ترویج عالمانه فرهنگ و گفتمان حجاب و عفاف و تشریح شاخصه های زن طراز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در نقش های اصیل، مقدس و ارزشمند همسری و مادری کوشیده و تلاش مضاعف خواهیم کرد و تمامی زنان جهان را به فرامین حضرت ختمی مرتبت، پیام آور رحمت و کرامت و توجه به گفتمان امامین انقلاب مبنی بر عفت و عزت فاطمی و زینبی دعوت می نمائیم.

سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار