ثبت نام ۱۸۰ نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی تربت حیدریه در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت

دبیر بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از ثبت نام نزدیک به ۱۸۰ نفر از دانشگاهیان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۷۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی زاهدی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در جشنواره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر اطلاع رسانی جشنواره امسال از طریق فضای مجازی صورت گرفته است و دبیرخانه جشنواره در دانشگاه رویکرد جدیدی را به خود گرفت تا اینکه طی آخرین آمار دریافتی ۱۷۴ نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی تربت حیدریه ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
 
وی ادامه داد: بیشترین و کمترین آمار ثبت نام کنندگان به ترتیب مربوط به دانشجویان و اساتید می‌باشد که به تفکیک ۱۲۷ نفر دانشجو، ۳۶ نفر کارمند و ۱۱ نفر از اساتید در رشته‌های مورد نظر ثبت نام خود را قطعی کرده اند.
 
دبیر دانشگاهی این جشنواره اظهار داشت: بخش معارفی شامل ده رشته (نهج البلاغه، آشنایی با احادیث، نماز، سیره معصومین، پرسمان معارفی، احکام، حفظ موضوعی، صحیفه سجادیه، ترجمه و تفسیر قرآن، سبک زندگی قرآنی) می‌باشد که بیش از ۸۰ درصد از مجموع شرکت کنندگان در این بخش ثبت نام داشته اند و در همین راستا بیشترین شرکت کننده در رشته احکام و کمترین شرکت کننده در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم بوده است.
 
گفتنی است جهت ثبت نام و ارائه آثار تا پایان شهریور ماه سال جاری فرصت باقی است و علاقمندان می‌توانند به کانال دبیرخانه جشنواره به آدرس @quran_thums مراجعه نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار