خبرهای داغ:
در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر؛

اجرای برنامه های تاثیرگذار فرهنگی در شاهرود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در جلسه کمیته ستاد امربه معروف و نهی از منکر گفت: برنامه فصلی و تاثیرگذار فرهنگی هنری مناسب در شاهرود برگزار شود.
کد خبر: ۹۲۵۴۷۱۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
اجرای برنامه های تاثیرگذار فرهنگی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان، در جلسه کمیته امربه معروف و نهی از منکر اداره اداره شاد اسلامی شاهرود ضمن عرض تبریک ولادت با کرامت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع)، با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است گفت: با توجه به داشته‌هایی که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، نمایش، شعر و ادب، فیلم و ... داریم، با برنامه‌ریزی مناسب بصورت فصلی می‌توانیم برنامه‌های تاثیرگذاری در شهرستان داشته باشیم.
وی همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و قراردادن موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان را مورد تاکید قرار داد.
حجت الاسلام حسین عمرانی امام جماعت اداره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در این جلسه بااشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) گفت: غایت دین امر به معروف و نهی از منکر و اقامه حدود الهی می‌باشد.
وی افزود: امربه معروف و نهی از منکر، آثار و برکات مادی و معنوی فراوانی در زندگی فردی و اجتماعی برجا می‌گذارد.
در ادامه دبیرکمیته امر به معروف و نهی از منکر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده فرهنگی، هنری و قرآنی در سال ۱۳۹۸ ارائه نمودند.
در پایان، اعضای جلسه موارد پیشنهادی خود را در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی مرتبط با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری مطرح کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار