تقدیر ریاست منابع طبیعی از حضور فعال بسیج در اطفای حریق

رئیس اداره منابع طبیعی درگزگفت: متاسفانه در آتش سوزی روستای بشارت که اطفای آن بیش از ۳ ساعت طول کشید، حدود ۴ هکتار از اراضی مرتعی شهرستان با پوشش گیاهی خوب طعمه حریق شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۸۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
جواد پهلوان زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ از وقوع آتش سوزی در مراتع روستای بشارت منطقه زنگلانلو شهرستان درگز خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش گرمای هوا و از طرفی بی توجهی گردشگران، شاهد آتش سوزی‌هایی در مراتع بکر شهرستان هستیم.

وی عنوان کرد: روز گذشته حوالی ساعت ۱۴ عصر، گزارش مردمی مبنی بر حریق در مراتع روستای بشارت به دست ما رسید که ماموران این یگان با کمک بسیجیان حوزه سلمان فارسی چاپشلو، کارکنان نیروی انتظامی و اهالی روستا به محل اعزام شدند و عملیات اطفاء حریق آغاز شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری درگز گفت: با توجه به صعب العبور بودن منطقه‌ای که حریق در آن واقع شده بود، اطفای حریق بیش از ۳ ساعت طول کشید؛ متاسفانه در این آتش سوزی حدود ۴ هکتار از اراضی مرتعی شهرستان با پوشش گیاهی خوب طعمه حریق شد.

پهلوان زاده در پایان ضمن تشکر از سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و تمام کسانی که در عملیات اطفای حریق حضور داشتند تاکید کرد: اگرچه بار‌ها و بار‌ها نسبت به وقوع آتش سوزی در مراتع شهرستان هشدار‌هایی صادر شده، اما آتش سوزی‌های اخیر در شهرستان نشان از بی توجهی برخی مردم نسبت به محیط اطراف خود است؛ محیط زیست و منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و همگان باید در حفظ و حراست آن کوشا باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار