خبرهای داغ:
درراستای برنامه‌های مدیریت مصرف برق انجام شد،

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان تبلیغات اسلامی و شرکت توزیع برق استان سمنان

در راستای اجرای برنامه‌های مدیریت بهینه مصرف برق، تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان تبلیغات اسلامی و شرکت توزیع برق استان سمنان منعقد و مبادله شد.
کد خبر: ۹۲۵۱۴۹۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، در راستای اجرای برنامه‌های مدیریت بهینه مصرف برق، تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان تبلیغات اسلامی و شرکت توزیع برق استان سمنان منعقد و مبادله شد.
گفتنی است:تعامل موثر در امر آموزش روحانیون و مبلّغین در زمینه مبانی و موضوعات مرتبط با وضعیت کمی و کیفی برق و شیوه‌های اعمال مدیریت بهینه مصرف و مدیریت سمت تقاضا، مشارکت در برگزاری همایش‌ها و نشست‌های آموزشی در خصوص مدیریت مصرف برق و ایجاد هیئت اندیشه ورز برای تولید محتوای فرهنگی و آموزشی در زمینه صرفه جویی با حضور افراد خلاق و صاحب نظر، از جمله اهداف و زمینه‌های همکاری تعیین شده در این تفاهم نامه به شمار می‌روند.
یادآور می‌گردد: پیش بینی اجرای همایش‌های آموزشی ویژه روحانیون و مبلغین پیرامون مدیریت بهینه مصرف برق، تهیه بروشور‌های آموزشی و اطلاع رسانی، هماهنگی به منظور بازدید روحانیون از تاسیسات و پروژه‌ها و عنوان مباحث آموزشی جهت انتقال به مخاطبین، به عنوان برخی از تعهدات شرکت توزیع برق استان در این تفاهم نامه محسوب می‌شوند.
خاطرنشان می‌شود: هماهنگی و دعوت از کارشناسان شرکت توزیع برق در نشست‌های شهرستانی و استانی روحانیون و مبلغین جهت آموزش راهکار‌های مدیریت بهینه مصرف برق و مشارکت در زمینه معرفی استادان وداوران قرآنی برای دوره‌های آموزشی و مسابقات و جشنواره‌های قرآنی در شرکت توزیع برق استان، از جمله تعهدات سازمان تبلیغات اسلامی استان است./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار