خبرهای داغ:

گذر موفق از پیک بار تابستانی با مشارکت حداکثری مشترکان میسر است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: هفته اول تیرماه به عنوان صرفه جویی در مصرف آب و برق نامگذاری شده است و گذر موفق از پیک بار تابستانی با مشارکت حداکثری مشترکان میسر است.
کد خبر: ۹۲۵۰۵۰۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سیدمحمد موسوی زاده با بیان اینکه هفته اول تیرماه به عنوان صرفه جویی در مصرف آب و برق نامگذاری شده است اظهار کرد: موضوع صرفه جویی و مدیریت مصرف برق، مختص زمان و مکان خاصی نبوده و در تمامی مقاطع و برهه زمانی می‌بایست در حفظ و صیانت از این موهبت الهی بیش از پیش کوشا بوده و در انتقال آن به نسل جدید اهتمام نماییم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: به جهت اهمیت موضوع و آغاز فصل تابستان و توجه بیشتر به مدیریت مصرف، این هفته تحت عنوان مدیریت مصرف نامگذاری گردیده و به نوعی یک رزمایش همگانی برای کلیه مشترکان محسوب می‌شود تا با رعایت راهکار‌های ساده و کاربردی مدیریت مصرف بتوانیم با مشارکت حداکثری، از پیک بار تابستانی عبور کنیم.
وی با تاکید بر این که با کاهش ۱۰ درصدی توسط هر مشترک در ساعات اوج مصرف برق در استان، صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای انجام خواهد شد افزود: در ساعات پیک بار، استان حدود ۶۰۰ مگاوات مصرف برق دارد که با مدیریت ۱۰ درصدی، قریب ۶۰ مگاوات صرفه جویی برای استان حاصل می‌گردد و در ابعاد کلی، عدد چشمگیری می‌شود.
موسوی زاده خاطرنشان ساخت: استفاده از دور کند کولر‌های آبی، تنظیم دمای کولر‌های گازی بین ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتی گراد و عدم استفاده همزمان لوازم برقی پرمصرف در ساعات پیک بار روز و شب، به عنوان مهم‌ترین راهکار‌های همکاری مشترکین برای کاهش مصرف به شمار می‌رود. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار