خبرهای داغ:

مدیران باید پاسخگوی مطالبات مردم و رسانه ها باشند

فرماندار شاهرود گفت: ظرفیت و توانمندی‌های گوناگون این شهرستان در بخش‌های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی زمینه‌های خوبی برای برنامه ریزی و اشتغال فراهم کرده، بنابراین مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی مطالبات جدی مردم و رسانه‌ها باشند.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۳۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود در سالن ولایت فرمانداری در تشریح برخی ظرفیت‌های این شهرستان افزود: وجود هفت مدیر کل استانی، دو مدیرکل منطقه‌ای و پنج معاون مدیر کل و نیز وجود ۱۳ دانشگاه، بخشی از ظرفیت‌های بالای مدیریتی این شهرستان است.
وی ادامه داد: مدیران باید  وظیفه شناس، با برنامه و پیگیر بوده و در شان مردم به آن‌ها خدمت کنند،  مدیران در کنار تلاش شبانه روزی باید به صورت منظم در محل کار حاضر شده و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.
فخری با اشاره به اینکه کتابخانه ۲۲ بهمن شاهرود سال ۱۳۴۶ تاسیس شده و اکنون به عنوان کتابخانه مرکزی این شهر استفاده می‌شود، تصریح کرد: برای گسترش فضای فیزیکی این کتابخانه، شورای شهر، شهردار و انجمن کتابخانه‌های عمومی تلاش کنند.
فرماندار شاهرود تاکید کرد: افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی که وضعیت مالی مناسبی ندارند از پرداخت حق عضویت سالانه معاف باشند.
وی از شرکت بیش از سه هزار خانوار شاهرودی به صورت برخط در دهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی تاکنون خبر داد.
لازم به ذکر است، شهرستان شاهرود ۱۶ باب کتابخانه عمومی نهادی، یک باب کتابخانه عمومی مستقل و پنج باب کتابخانه عمومی مشارکتی با حدود ۳۳۰ هزار جلد کتاب دارد.
شهرستان شاهرود ۲۱۸ هزار جمعیت و ۴۳ هزار کیلومتر مربع مساحت در شرق استان سمنان قرار دارد.
مدیران باید پاسخگوی مطالبات مردم و رسانه ها باشند
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار