رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه خبر داد

راه اندازی واحد تولیدی پودر شوینده در مراغه

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه از راه‌اندازی نخستین واحد تولیدی و بسته‌بندی پودر‌های شوینده در جنوب آذربایجان‌شرقی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۸۵۵۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تنومند از راه‌اندازی نخستین واحد تولیدی و بسته‌بندی پودر‌های شوینده در جنوب آذربایجان‌شرقی خبرداد.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب و اهمیت حمایت از واحد‌های تولیدی و با حمایت مدیریت غذا و دارو و با تلاش تولیدکنندگان مراغه ایپ، نخستین واحد تولیدی پودر لباسشویی در شهرک صنعتی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

تنومند گفت: این واحد تولیدی، نخستین واحد تولید فرآورده‌های بهداشتی شهرستان بوده و پروانه‌های شناسه نظارت پودر‌های لباسشویی و رختشویی را اخذ و بزودی اقدام به تولید این محصولات خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این واحد در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای ۳۰۰ متر مربع و با ۲.۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری راه اندازی شده و دارای واحد‌های آزمایشگاهی و سالن تولید است.

تنومند ادامه داد: یکی از نکات مهم در راه اندازی این واحد تولیدی، صدور پروانه ساخت به این واحد در سطح کارگاهی بوده که گامی مناسب در راستای توسعه تولید محصولات بهداشتی در سطح منطقه است.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان این محصولات می‌توانند با مراجعه به مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی مراغه از شرایط احداث واحد‌های تولیدی و مراحل آن اطلاع یابند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار