خبرهای داغ:

پلیس امروز سخنگوی مردم/توجه ویژه به زیرساخت‌ های بازدارنده از جرم در نیروی انتظامی

جانشین فرمانده ناجا تاکیدکرد: برای کنترل و کاهش جرایم دست نیاز به سوی ائمه جمعه دراز می کنیم.
کد خبر: ۹۲۴۸۲۴۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
پلیس امروز سخنگوی مردم/توجه ویژه به زیرساخت‌ های بازدارنده از جرم در نیروی انتظامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سردار "قاسم رضائی" در مسجد عابدینیه سمنان پس از اقامه نماز ظهر و عصر با آیت الله "سید محمد شاهچراغی" نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
سردار رضایی، فعال کردن پایگاه مدیریت پایش هوایی را مهمترین هدف سفر خود به سمنان عنوان و خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح، پایش کویر و مدیریت جاده‌ای را به طور هوشمند و با به کارگیری فناوری‌های نوین در دستور کار قرار داده‌ایم.
این مقام ارشد ناجا به تقدیم سه هزار شهید توسط مردم ولایتمدار، انقلابی و مومن استان سمنان به انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: این شهدا، سرمایه‌های بزرگ و پشتوانه عظیم الهی برای مردم این استان به شمار می‌روند.
وی در ادامه با اشاره به شرایط و وضعیت خوب امنیتی در استان سمنان اظهار داشت: پلیس در این استان موفقیت‌های خوبی در کشف جرائم داشته است.
جانشین ناجا در همین خصوص تصریح کرد: سردار "حسنی" فرمانده انتظامی استان سمنان، افسری شایسته و مدیری لایق و جهادی است که توانسته شرایط خوبی را از نظر امنیت در سطح این استان برقرارکند.
وی در ادامه با بیان این که دغدغه و مطالبات مردم را مد نظر قرار می‌دهیم و برنامه‌های خود را بر مبنای آن مدیریت می‌کنیم افزود: پلیس در واقع امروز سخنگوی مردم است و تا آنجا که ممکن باشد تمام مطالبات، خواسته‌ها و مشکلات مردم را پیگیری و رسیدگی می‌کند.
سردار رضائی با تاکید بر این مطلب که پلیس در پیشگیری از ١٠ درصد جرائم نقش دارد و مابقی آن به عهده تمام اقشار اجتماع و سازمان‌ها و نهادهاست گفت: برای کنترل و کاهش جرایم دست نیاز به سوی ائمه جمعه دراز می‌کنیم.
به گفته این مقام ارشد ناجا، توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های بازدارنده از جرم در سطوح گوناگون جامعه داریم.
وی گفت: مسئولیّت سازی سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر را که نتیجه آن احساس امنیت بالاست را با جدیت دنبال و پیگیری می‌کنیم.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار با بیان این که پلیس، نیروی ولایی و در خط رهبری است و برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسد اظهارداشت: این شاخص‌ها باعث خوشنامی پلیس در سطح جامعه شده است.
آیت الله شاهچراغی بر حفظ و تقویت این خوشنامی توسط تک تک ماموران ناجا تاکید کرد و گفت: باید سعی کرد با عملکرد خود مردم از نظام و رهبری خوشنود و رضایتمند باشند چرا که نارضایتی مردم برای کشور بسیار خطرناک است.
امام جمعه سمنان وحدت، ولایت محوری و رضایتمندی عمومی را سه شاخصه و ویژگی مهم این استان برشمرد.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به ماموریت‌های متنوع و گسترده نیروی انتظامی، جبران کمبود نیروی انسانی پلیس در استان سمنان را خواستار شد و از سردار رضائی خواست تا سلامش را به سردار اشتری فرمانده ناجا ابلاغ کند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار