خبرهای داغ:

رفع سریع نقاط حادثه خیز شاهرود در دستور کار شورای ترافیک

معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود گفت:مسئولیت عواقب ناشی از کوتاهی و قصور در اجرای مصوبات شواری ترافیک به عهده رئیس دستگاه متولی است که اجرای مصوبه به آن واگذار گردیده است.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۸۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
رفع سریع نقاط حادثه خیز شاهرود در دستور کار شورای ترافیکبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان شاهرود که با هدف بهبود وضعیت ترافیکی، ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات، با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه پایان سال ۹۸ به دلیل شیوع بیماری کرونا عملکرد شورای ترافیک شهرستان بررسی تنهایی نشد افزود: در صورتی که هر یک از اعضا نظری در خصوص مصوبات سال قبل شورا دارند موضوع را به دبیرخانه منعکس کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با بیان اینکه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی ترافیک می‌بایست اهتمام بیشتری در شناسایی نقاط حادثه خیز و پرترافیک و اجرای مصوباتی که متولی آن هستند داشته باشند، یادآور شد:اگر به دلیل عدم اجرای مصوبات حادثه رخ دهد، مسئولیت عواقب ناشی از کوتاهی و قصور در اجرای مصوبات به عهده رئیس دستگاه متولی است که اجرای مصوبه به آن واگذار گردیده است.
در این جلسه طرح احداث پل غیر همسطح بلوار علامه مجلسی تقاطع شهید بهشتی توسط مشاور ترافیکی شهرداری شاهرود ارائه شد. ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته جهت ایجاد پارکینگ خودرو‌های سنگین توسط اداره حمل و نقل جاده‌ای شهرستان و استان و بررسی طرح‌های پیشنهادی دستگاه اجرایی در خصوص ترویج و ارتقای فرهنگ ترافیکی در شهرستان نیز از دیگر موارد دستور کار این جلسه بود.
همچنین با توجه به ارائه طرح پیشنهادی احداث پل غیر همسطح بلوار علامه مجلسی_ تقاطع شهید بهشتی توسط مشاور ترافیکی شهرداری شاهرود و موافقت اعضای حاضر در جلسه کلیات اجرای پل موصوف مصوب گردید و مقرر شد شهرداری شاهرود حداکثر ظرف مدت دو ماه از تاریخ برگزاری جلسه نسبت به آغاز عملیات اجرایی و نصب تابلو روزشمار اقدام نماید ضمنا شهرداری متعهد گردیده اجرای پروژه را حداکثر ظرف مدت هشت ماه از زمان آغاز به اتمام برساند.
همچنین با توجه به بازدید و بررسی‌های انجام شده توسط فرماندار شهرستان از محور شاهرود_توسکستان و مشاهده نقاط حادثه‌خیز به خصوص در محل پل‌ها و مکاتبات انجام شده توسط فرماندار با فرمانداری‌های گرگان و آزادشهر در این خصوص مقرر گردید پلیس‌راه شاهرود-آزادشهر به همراه راه و شهرسازی شهرستان از محور مذکور بازدید و کارشناسی به عمل آورده و با شناسایی دقیق نقاط حادثه‌خیز نسبت به ارائه طرح و برنامه‌های کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت اقدام نماید.
همچنین مقرر شد شهرداران شهر‌ها نیز به همراه پلیس راهور نسبت به بررسی و شناسایی نقاط حادثه‌خیز شهر اقدام و نقطه نظرات خود را در جهت طرح در جلسه آتی شورای هماهنگی ترافیک به دبیرخانه ارسال نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار