خبرهای داغ:

پیام تقدیر فرمانده سپاه شاهرود از فعالیت‌های نماینده سابق این شهرستان در مجلس دهم

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی از فعالیت‌های چهارساله سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های شاهرود و میامی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۰۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
پیام تقدیر فرمانده سپاه شاهرود از فعالیت‌های نماینده سابق این شهرستان در مجلس دهمبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمدخوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی از فعالیت‌های چهارساله سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های شاهرود و میامی تقدیر کرد.
متن این پیام به شرخ ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام و تهیت
از اینکه در کنف الطاف خاصه الهی چهارسال را در کسوت خدمت به مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در کسوت نمایندگی مردم خطه معلمان دین و اخلاق به انجام وظیفه ثمر بخش و موثر پرداخته اید، بسی شایسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان‌های شاهرود و میامی، نهایت سپاس و قدر دانی را خدمت حضرت عالی ابراز داریم.
مردم این شهرستان‌ها هیچ گاه خاطره تلاش‌های بی وقفه، پیگیری و سخت کوشی شما را در ابعاد مختلف از یاد نمی‌برند و اینک که دور زمان و گردش ایام سلسله وصل را به نطاق فراق می‌کشد، رسن تسلی بخش خاطر ما مسرور خاطراتی است که در کنار هم زیسته ایم و در اندوه و شادی آن همراه و همگام بوده ایم.
شور شیرین خاطرات تلاش‌های شما همواره در این شهرستان‌ها موج می‌زند و به یادگار خواهدماند و این باقیات صالحات، چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بود که (بقیة الله خیرٌ لکم).
از خداوند متعال برایتان سلامتی، بهروزی و توفیق استمرار خدمتگذاری را مسئلت دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار