مدیر موفق صنعت و تولید در گفت و گو با «بسیج»:

ایرادات قوانین بین سازمانی در حوزه تولید رفع شود

مدیر موفق صنعت و تولید بیان داشت: برخی قوانین بین سازمانی در حوزه تولید دارای ایراداتی است که باید رفع شود تا در تولید بتوانیم موفق عمل کنیم.
کد خبر: ۹۲۴۴۶۴۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
دکتر هاشمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در خصوص اقدامات عملی انجام شده در کشور و در استان در حوزه اقتصاد مقاومتی بیان داشت: در این مدت در حوزه اقتصاد مقاومتی اتفاقاتی افتاده، ولی اثربخش نبوده است.

وی افزود: در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی علاوه بر سازمان‌های دولتی بایستی سازمان‌های خصوصی و مدیران شرکت‌ها نیز پای کار بیایند و پیگیر مسائل در این زمینه باشند چرا که جا برای کار در این حوزه زیاد است.

این مدیر موفق در حوزه صنعت و تولید تاکید کرد: مدیران سازمان‌ها باید افزایش کارآیی، ایجاد فرهنگ جهادی، رشد بهره‌وری و جاری کردن الگوی کاهش مصرف که از بند‌های اقتصاد مقاومتی است را مدنظر قرار دهند و پیگیر این مهم باشند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از قوانین بین ادارات و سازمان‌ها در حوزه تولید دارای ایراداتی است و آن دسته از قوانینی که درست است متاسفانه به درستی اجرا نمی‌شود.

دکتر هاشمی‌نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد: در سال جدید که توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید مزین شده است در عمل بتوانیم گامی در جهت تحقق این شعار برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار