خبرهای داغ:

بیانیه بسیج مداحان استان سمنان به مناسبت روز قدس

سازمان بسیج مداحان استان سمنان به مناسبت روز قدس سال 1399 بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۴۲۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، این بیانیه به شرح زیر است:
رهبرم سید خراسانی بانگ بر زد به دشمنان ذلیل
که پس از 25 سال دگر نیست جایی به نام اسرائیل
تا به آن روز لحظه ای نشود مرگ بر آمریکای ما تعطیل
هست یاد مدافعان حرم بین ما تا به صور اسرافیل
بارلاها رسان تو مهدی را کن برای ظهور او تعجیل
جمعه آخرماه مبارک رمضان یادآورفرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره)مبنی بر بزرگداشت مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین و حمایت همه جانبه از قبله اول مسلمانان قدس شریف و خروش امت اسلام علیه جلادان رژیم کودک کش و جنایتکارصهیونیستی و اسرائیل غا صب میباشد.
به فرموده امام امت مسئله قدس مسئله اول جهان اسلام است و اکنون که استکبارجهانی یعنی شیطان بزرگ آمریکا در حرکتی مذبوحانه مسئله انتقال پایتخت اسرائیل به بیت المقدس و عبارات مضحکی چون معامله قرن را مطرح میکند اهمیت آن صدچندان میشود.
آری اسرائیل روزبه روز نا امن تر و لحضه به لحضه رو به زوال و نیستی حرکت کرده و به فرموده ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)25سال آینده را هرگز نخواهد دید و انشاء ا... نابودی آن حتمی خواهد بود.
اگر همه مسلمانان جهان همت کنند وحکام مرتجع عرب و برخی سردمداران کشور های اسلامی دست از خیانت به مسلمین بردارند و با دشمن شماره یک اسلام و مظهر و نماد تروریسم دولتی و نژاد پرستی صیونیسم علیه مسلمانان روابط حسنه نداشته باشند و بالعکس واکنش متناسب واقدام متقابل محکم و قاطع از خود نشان دهند و شریان حیاتی یعنی رژیم منحوس را با قطع روابط و ایستادگی و مقاومت خود قطع نمایند به توفیق الهی به زودی زودجهان بشریت از لوث وجود رژیم غاصب صهیونیستی پاک خواهد گردید.
امسال نیز جامعه مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) و هیئات مذهبی سراسر استان ولایتمدارسمنان که پیرو مکتب سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله(ع)بوده و سازش ناپذیری با ظلم و مقاومت و ایستادگی در برابرظالمین را چراغ راه خود میداند در لبیک به فرمان سیدو مقتدای خود امام خامنه ای(مدظله العالی ) همچون سال های گذشته علی رغم وجود بیماری کرونا آمادگی خود را به منظور هرنوع اقدام مقتضی جهت نابودی و اضمحلال این رژیم غاصب وکودک کش اعلام میدارد تا انشاءا... گام دیگری برای شکست معامله قرن و در ادامه تثبیت آرمان فلسطین برداشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار