نماینده مردم بردسکن در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

خدمات ارزنده سپاه و بسیج توصیف شدنی نیست/ کار جهادی باعث خودسازی می شود

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه تا به امروز برای نظام و انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای انجام داده است.
کد خبر: ۹۲۴۰۹۵۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
حجت الاسلام جواد نیک بین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به اینکه سپاه و بسیج تا به امروز برای نظام و انقلاب خدمات ارزنده ای انجام داده است، اظهار داشت: هر فردی که دغدغه محرومان و نیازمندان را داشته است، در بحث رزمایش مومنانه و کمک به نیازمندان پای کار آمد.
 
وی با بیان اینکه کار در قرارگاه‌های جهادی باعث خودسازی می‌شود، گفت: شعار معروف «می سازیم تا ساخته شویم» در این قرارگاه جهادی محقق می‌شود.
 
نیک بین افزود: عملکرد مردم و مسئولین در رزمایش مومنانه مطلوب است و از همان اوایل وجود این ویروس کرونا، قرارگاه جهادی خدمت راه افتاد و در حال حاضر بسته‌های بسیار زیادی با ارزش خوبی برای نیازمندان تهیه شده است.
 
منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات زیبای مردم هیچگاه تمام نخواهد شد، اظهارداشت: باید ادبیات زمان جنگ و اول انقلاب زنده شود و فرماندهان و مسئولان جلو بروند و از مردم تقاضای کاری داشته باشند، ولی متاسفانه برخی از ما مسئولان ایستاده ایم و به مردم می‌گوییم جلو بروند.
 
وی ادامه داد: اگر به ادبیات باکری‌ها، همت‌ها، صیاد شیرازی‌ها، سلیمانی‌ها و… زندگی کنیم قطعاً همه چیز درست می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار