پژمانفر در گفتگو با «بسیج»:

عملکرد مسئولان در حمایت از تولیدات داخلی قابل دفاع نیست

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نقش دستگاه‌ها در حمایت از کالای داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار کمرنگ است و عملکرد آنان در این زمینه قابل دفاع نیست.
کد خبر: ۹۲۴۰۸۵۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: متاسفانه در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی هیچ گونه اقدامی در کشورمان آنطور که باید شکل نگرفته است تا منجربه یک حرکت جدی شود.

وی ادامه داد: ما کماکان قوانین مزاحمی در حمایت از تولیدات داخلی داریم که باعث شده رقابتی در این عرصه صورت نگیرد و از طرفی دستگاه‌های اجرایی ما نسبت به این موضوع ضعیف عمل کرده‌اند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیمه، مالیات و ارزش افزوده حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد هزینه برای تولیدات داخلی تحمیل می‌کند که چنین هزینه‌هایی برای قاچاق کالا‌های خارجی نداریم و این هزینه‌های سرباری سبب کاهش تولیدات داخلی شده است.

وی با بیان اینکه نقش دستگاه‌ها در حمایت از کالای داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار کمرنگ است و عملکرد آنان در این زمینه قابل دفاع نیست، گفت: متاسفانه حمایت از کالا‌های داخلی برای مسئولان ما به یک شوخی تبدیل شده است و هیچ برنامه‌ای برای آن ندارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار