خبرهای داغ:

مشارکت کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان در رزمایش کمک مومنانه

کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان در یک اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه در رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان در ماه بندگی خدا، مشارکت کردند.
کد خبر: ۹۲۳۹۶۶۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
‍ به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب گفت: باعنایت به فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر پیشنهاد طرح کمک مواسات به اقشار نیازمند و آسیب پذیر در ایام ماه مبارک رمضان، کارکنان این شرکت در لبیک به این فرمان، کمک‌های نقدی خود را به این امر اختصاص دادند.
حمیدنظری افزود: از محل کمک‌های نقدی کارکنان این شرکت به مبلغ ۱۱۵ میلیون و ۳۱۷ هزار ریال، ۱۰۰ بسته معیشتی شامل؛ برنج، خرما، روغن، لوبیا، شکر، ماکارونی، سویا، رب گوجه، چای، نخود، لپه، عدس و قند تهیه گردیده و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام به هموطنان نیازمند توزیع شد.
وی اضافه کرد: در راستای این رزمایش، با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور برق شهرستان دامغان، تعداد ۴۰ سبد کالا به ارزش ۴۲ میلیون ریال در اختیار نیازمندان قرار گرفته و همکاران برق شهرستان سرخه نیز مبلغ ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال از طریق نهاد‌های مردمی به نیازمندان کمک کردند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار