خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، هیئات مذهبی کاشان تاکنون ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان را بین نیازمندان توزیع کرده اند.
کد خبر: ۹۲۳۹۴۲۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی به محدود شدن تجمعات مذهبی همزمان باشیوع ویروس کرونا در شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: گرچه عده ای تصور کردند با شیوع این ویروس منحوس نماز جماعت مساجد عملا تعطیل شد، ولی هیئات مذهبی با تغییر کارکرد، در راستای خدمت رسانی به مردم و ضدعفونی  گسترده معابر، کمک به کادر درمانی، تهیه بسته های بهداشتی و معیشتی، تغسیل و تدفین اموات کرونایی، و ... حضوری چشمگیر  دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان به موفقیت کادر درمانی کشور در کنترل ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: گرچه کشورمان از نظر زیرساختی و تجهیزات پزشکی با کمبودی هایی روبرو بود، ولی عشق، ایثار و فداکاری مردم و کادر درمانی باعث شد تا بیماری کرونا را خیلی بهتر از دیگر کشورهای دنیا کنترل کنیم.

حجت الاسلام بصیرتی، به حضور جهادی مردم و هیئات مذهبی کاشان در عرصه کمک به نیازمندان اشاره کرد و ابراز داشت: هیئات مذهبی کاشان تاکنون  ۶ میلیارد تومان بابت تهیه و توزیع بسته های معیشتی هزینه کرده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، هیئات مذهبی کاشان تاکنون ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان را بین نیازمندان توزیع کرده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، در پایان به حضور جهادی روحانیون و طلاب کاشان در جبهه سلامت مردم اشاره و تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۵۰ نفر از ائمه جماعات مساجد و روحانیون کاشان در عرصه کمک به کادر درمانی، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان و خانواده های کرونایی تلاش کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار