خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان استان خبر داد:

راه اندازی پویش هنرمندان با عنوان «بهار دوستی»

پویش هنرمندان با عنوان «بهار دوستی» با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۳۴۷۳۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج هنرمندان استان گفت: برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه، پویشی در بین هنرمندان چهارمحال و بختیاری به همت سازمان بسیج هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده است.

مجتبی بیگی افزود: در این پویش که باهدف کمک مؤمنانه به افراد نیازمند طراحی شده قصد داریم تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی بخشی از آلام مردم دردمند و نیازمند را تسکین دهیم.

وی گفت: هنرمندان چهارمحال و بختیاری از اوایل شروع این بیماری تمام تلاش خود را برای کمک و هم دلی با مردم گذاشته اند و همه آن‌ها در هر شرایط تلاش کرده اند با کمک‌های جهادی، چون ضد عفونی معابر یا تهیه اقلام بهداشتی، چون ماسک کمک حال مردم باشند.

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: کمک‌های جمع آوری شده با اولویت حمایت از هنرمندانی که معیشت و کسب و کار آن‌ها در شرایط تعطیلی فعالیت‌های هنری و ادبی آسیب دیده است توزیع خواهد شد.

مجتبی بیگی نخستین مرحله اجرای این پویش را در هفته اول اردیبهشت اعلام کرد و افزود: پس از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی، به‌صورت بسته‌های کمک معیشتی در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاریتوزیع خواهد شد.

هنرمندان و هنردوستان چهارمحال و بختیاری می‌توانندکمک‌های نقدی خود را به شماره کارت: ۶۲۷۳۸۱۱۱۰۰۱۱۰۸۵۴ و یا شماره حساب: ۱۹۱۸-۴۳-۵۵۵۵۵۵۵۰-۱ نزد بانک انصار واریز و فیش واریزی و نام شهرستان خود را به شماره موبایل ۰۹۰۳۵۴۹۳۰۵۴ ارسال و کمک‌های غیر نقدی خود در شهرستان‌ها به اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و در مرکز استان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نگارخانه شهید شهرانی ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار