خبرهای داغ:

همکاری شرکت نفت، اداره کل راه آهن و شرکت سیمان شاهرود در رزمایش مواسات و کمک مومنانه

در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری الحدید سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) و شرکت سیمان شاهرود دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۳۴۱۲۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری الحدید سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) و شرکت سیمان شاهرود دیدار کردند.
در این دیدار‌ها که فرماندهان پایگاه‌های بسیج این ادارت و شرکت‌ها نیز حضور داشتند در خصوص اهداف رزمایش مواسات و کمک مومنانه مطالبی بیان و درخواست شد این نهاد‌ها نیز در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.
تهیه سبد کالا برای نیازمندان در این راستا مورد تاکید بود و مدیران این نهاد‌ها نیز بر همراهی با این رزمایش با اولویت کمک به کارکنان خود و منطقه حضور این نهاد‌ها تاکید کردند.
لازم به ذکر است رزمایش مواسات و کمک مومنانه در راستای بیانات رهبر انقلاب در نیمه شعبان و در حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار