خبرهای داغ:

تقدیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از تلاش‌های کادر درمانی شهرستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از تلاش‌های کادر درمانی شهرستان شاهرود با حضور در دانشگاه علوم پزشکی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۳۴۰۸۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
تقدیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از تلاش‌های کادر درمانی شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اکبر عربعامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با حضور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از خدمات ارزشمند و تلاش‌های پیشگیرانه مقابله با بیماری‌های حاد تنفسی (کروناویروس) دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، کادر درمان و کارکنان حوزه سلامت تقدیر و تشکر نمود.
در این نشست دکتر چمن گزارشی از اقدامات انجام شده در مقابله با این ویروس ارائه و از همه حمایت کنندگان از کادر بهداشت و سلامت شهرستان بویژه همکاری و همراهی مردم تقدیر و تشکر کرد.
عربعامری نیز با تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های کادر درمانی شهرستان در مقابله با این ویروس از اقدامات این شرکت در راستای مقابله با ویروس گزارشی ارائه و بر تعامل و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در ریشه کنی این ویروس تاکید کرد.
در پایان لوح سپاس از زحمات کادر درمانی از طرف شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی منطقه شاهرود به ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار