خبرهای داغ:

ایستادگی در برابر استکبار جهانی، مکتب شهید سلیمانی

کارشناس سیاسی بسیج سپاه شاهرود گفت: مکتب قاسم سلیمانی یعنی ایستادگی در برابر استکبارجهانی و غرب گرایان و غرب پرستان داخلی است.
کد خبر: ۹۲۱۹۵۳۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الله بابامحمدی در نشست بصیرتی در پایگاه حضرت زینب (س) حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در روستای دیزج شاهرود در سخنانی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی را بیان ترویج کنیم افزود: مکتب سردار شهید سلیمانی یعنی، ایستادگی در برابر استکبارجهانی و در برابر غرب گرایان و غرب پرستان داخلی.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی همیشه تاکید داشت خدایا مرا به یک چشم بر هم زدنی به خودم واگذار مکن گفت: سردار سلیمانی خطر جنگ را از کشور ما دور کرد و از حداقل امکانات بهترین استفاده را انجام داد و منطقه از شر داعش نجات داد.
این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه هر جا ظالم و مظلوم باشد سپاه و بسیج آنجا حضور دارد اظهار کرد: شهدای ما شهادت را با اشتیاق در آغوش گرفتند و به ما شرف و قدرت و عزت دادند و ما هر چه داریم از شهداست.
وی با اشاره به جریان نفوذ در داخل کشور و مراقبت از این جریان و مقابله با آن بر توجه به تاریخ و عبرت از آن تاکید کرد و بر تداوم راه سردار سلیمانی و یارانش تصریح کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار