مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ارسال دومین محموله کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری از ارسال دومین کاروان کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۱۳۳۷۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی از ارسال دومین کاروان کمک های سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و خیران استان چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده جنوب شرق کشور در سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی افزود: با همکاری حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج در سراسر استان چهارمحال و بختیاری  دومین محموله کمک های مردمی شامل؛ وسایل گرمایشی، پوشاک، مواد خوراکی و اقلام بهداشتی جمع آوری شده که در قالب کاروان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تقدیم هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 7گروه جهادی از استان چهارمحال و بختیاری به صورت آتش به اختیار در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور مشغول خدمت رسانی و انجام امور عمرانی هستند.

فولادی خاطرنشان کرد: سایر جهادگران استان چهارمحال و بختیاری نیز اعلام آمادگی کرده اند که برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده اعزام شوند، که در صورت درخواست مسئولین آمادگی اعزام گروه های بیشتر را داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار