مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ارسال دومین محموله کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری از ارسال دومین کاروان کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۱۳۳۷۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی از ارسال دومین کاروان کمک های سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و خیران استان چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده جنوب شرق کشور در سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی افزود: با همکاری حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج در سراسر استان چهارمحال و بختیاری  دومین محموله کمک های مردمی شامل؛ وسایل گرمایشی، پوشاک، مواد خوراکی و اقلام بهداشتی جمع آوری شده که در قالب کاروان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تقدیم هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 7گروه جهادی از استان چهارمحال و بختیاری به صورت آتش به اختیار در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور مشغول خدمت رسانی و انجام امور عمرانی هستند.

فولادی خاطرنشان کرد: سایر جهادگران استان چهارمحال و بختیاری نیز اعلام آمادگی کرده اند که برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده اعزام شوند، که در صورت درخواست مسئولین آمادگی اعزام گروه های بیشتر را داریم.

ارسال نظرات