خبرهای داغ:

بیانیه سپاه ناحیه نطنز در آستانه یوم‌الله 9دی: نهم دی ماه نماد حضور آگاهانه و مقتدرانه ملتی است که از فتنه دشمنان داخلی و خارجی به ستوه آمده است

حماسه نهم دی ماه با حضور میلیونی توام با شور عاشورایی مردم در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ماندگار شد، این روز؛ نماد حضور آگاهانه و مقتدرانه ملتی بود که از فتنه دشمنان داخلی و خارجی به ستوه آمده است.
کد خبر: ۹۲۰۲۶۷۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، به مناسبت حماسه ی 9 دی ، فرماندهی سپاه ناحیه نطنز طی اطلاعیه ای این روز را گرامی داشتن. در این اطلاعیه آمده است:

۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ی دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران اینند. (مقام معظم رهبری) ۲۱/۰۹/۹۰

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان (علیهم السلام) است، میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی­بدیل در سه دهه گذشته به یادگار گذاشته است.

بی شک یکی از مهمترین ارکان نظام جمهوری اسلامی حضور پر شور مردم در صحنه مبارزات جبهه ی انقلاب در برابر جبهه ی باطل بوده است و حماسه بزرگ ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ که پس از ۸ ماه فتنه‌انگیزی، آشوب‌طلبی و هنجارشکنی جبهه متحد ضد‌انقلاب داخلی و خارجی، نظام اسلامی را از چالش سخت و توطئه‌ای پیچیده و خطرناک عبور داد، پدیده‌ای شگفت‌انگیز و یوم‌اللهی عظیم در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی نام گرفت که در متن آن بصیرت، هوشمندی، ولایت‌مداری و دشمن‌ستیزی ملت ایران اسلامی تبلور یافته است.

امت مسلمان ایران در 9 دی در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه­های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشتند.

پیام 9 دی این بود که: ای مستکبران عالم چنانچه تصور کرده­ اید با جنگ نرم و اردو کشی خیابانی می توانید مردم به پا خاسته ایران اسلامی را از صراط مستقیم انقلاب اسلامی منحرف کنید در تصور باطل هستید و هرگز به این قصد شوم نخواهید رسید.

 حماسه نهم دی ماه با حضور میلیونی توام با شور عاشورایی مردم در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ماندگار شد، این روز؛ نماد حضور آگاهانه و مقتدرانه ملتی بود که از فتنه دشمنان داخلی و خارجی به ستوه آمده و در خروشی بی نظیر میثاق خود با حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) را بار دیگر متجلی کردند و به فرموده مقام عظمای ولایت” حضور عظیم و خروشان مردمی در ۹ دی ۸۸ ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.

مجموعه ی سپاه ناحیه نطنز و رده های تابعه نیز به تبعیت از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر خود وظیفه  می داند ضمن گرامی داشتن یوم الله 9 دی ،  ابعاد فتنه ­های گوناگون را برای اقشار جامعه، روشن سازی کرده و همگام با سایر آحاد مردم در تمامی عرصه ­های استکبار ستیزی حضور یافته و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت و حراست کنند.

ارسال نظرات