خبرهای داغ:

برپایی خیمه نظام با رای مردم است

امام جمعه موقت مهدیشهر با اشاره بر اهمیت رای مردم در همه انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی گفت: برپایی خیمه نظام با رای مردم است
کد خبر: ۹۱۹۸۷۱۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدی‌شهر، حجت الاسلام علی سقائیان، در خطبه‌های امروز نماز جمعه مهدی‌شهر، به میزبانی حسینیه المهدی (عج) مهدی‌شهر، با بیان اینکه در روز قیامت مسئولی که ریاست را برای خود و نه برای خدمت به مردم خواسته است، بازخواست می‌شود، اظهار داشت: برخی برای کسب کرسی ریاست دست و پا می‌زنند در صورتیکه اگر برای مردم کار نشود و مدیون مردم شوند در روز قیامت باید پاسخگو باشد.
امام جمعه موقت مهدی‌شهر با بیان اینکه مردم نباید بدون شفافیت رای بدهند و باید دقیق نسبت به شناخت سوابق گذشته اجرایی افراد آنان را برای کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند، تصریح کرد: اهمیت رای مردم بالاست و سعی کنیم رای خود را ضایع نکنیم و پیش از انتخاب نمایندگان مجلس باید با شناخت دقیق از سوابق گذشته افراد و عملکرد آنان در عرصه‌های مدیریتی آنان نسبت به رای دادن اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه برپایی خیمه نظام با رای مردم است، افزود: بدون رأی و پشتوانه‌ای مردم، نظام نمی‌تواند روی پای خود قرار گیرد و در حوادث اخیر آبان ما شاهد بودیم که این مردم بودند که طومار فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را در هم پیچیدند.
سقائیان با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک الگوی جهانی شده است، خاطرنشان کرد: امروز کشور‌هایی نظیر بحرین عراق و ... مانند ایران مردم حرف اول را در حکومت می‌زنند، اما دشمن می‌خواهد مردم در صحنه نباشند.
وی با اشاره به ۲۷ آذرماه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت شهید مفتح افزود: وحدت یکی از عوامل اصلی پیروزی، تصویب، بالندگی و اقتدار انقلاب اسلامی بوده است و حوزه و دانشگاه مولد نیروی انسانی هستند و محتوای نظام را این‌ها تنظیم می‌کند و دشمن به این نکته پی برده است و می‌خواهد این‌ها را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدا کند که شهدایی نظیر مفتح، بهشتی و مطهری‌ها و ... تربیت نشوند.
وی با اشاره به چهلمین سالگرد برپایی نخستین نماز جمعه استان سمنان در مهدیشهر ضمن تقدیر از برپا کنندگان و عوامل اجرایی این نماز جمعه خواستار تقویت این نماز عبادی و سیاسی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار