خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد

حوزه هنری همدان پیشتاز در عرصه شناخت و معرفی زیست بوم فرهنگی استان همدان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: حوزه هنری همدان پیشتاز در عرصه شناخت و معرفی زیست بوم فرهنگی استان همدان است.
کد خبر: ۹۱۹۴۶۷۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸

حوزه هنری همدان پیشتاز در عرصه شناخت و معرفی زیست بوم فرهنگی استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد هادی ظهیری در نشستی که با حضور ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مدیرکل برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان تبلیغات اسلامی کشور و رئیس حوزه هنری همدان برگزار شد، اظهار داشت: حوزه هنری همدان در عرصه شناخت و معرفی زیست بوم فرهنگی استان پیشتاز است.

وی افزود: تولیدات و فعالیت‌های حوزه هنری همدان، گامی موثر در شناخت و معرفی زیست بوم فرهنگی استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: از اقدامات ماندگار حوزه هنری استان، تدوین دانشنامه همدان است که در کنار سایر ماموریت¬‌های متنوع سازمانی خود به خوبی انجام می‌پذیرد.

وی به کشف و پرورش استعدادها در حوزه هنری همدان اشاره کرد و افزود: حوزه هنری استان همدان در شناسایی چهره‌های هنری همدان ورود مطلوبی داشته است.

رئیس حوزه هنری استان همدان نیز در این جلسه، حوزه هنری همدان را نهادی چالاک و پیشتاز در تولیدات مکتوب دانست و تصریح کرد: راه‌اندازی خانه کودک و نوجوان از 9 سال پیش، برگزاری کارگاه‌های تخصصی در رشته‌های مختلف هنری با رویکرد شناسایی و پرورش استعدادها، تولیدات مکتوب در زمینه‌های گوناگون، تولید آلبوم‌های موسیقی، تولید و اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی با رویکرد مذهبی و برگزاری شب‌های آواز هگمتانه بخشی از اقدامات و فعالیت‌های حوزه هنری همدان است.

سیدمحمدباقر حسینی با اشاره به تدوین دانشنامه استان همدان گفت: در ابتدای راه‌اندازی پروژه دانشنامه تولید 110 جلد عنوان کتاب مد نظر بود که با توجه به گستردگی مطالب، وجود ظرفیت بالا در استان و استقبال پژوهشگران توانمند و تبیین بخش انقلاب و دفاع مقدس، پیش‌بینی می‌شود به 300 عنوان کتاب نیز برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات