خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوانسار:

استکبار ستیزی و پیروی از ولایت از ویژگی‌های بسیجیان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: استکبار ستیزی و پیروی از ولایت از ویژگی‌های بسیجیان است
کد خبر: ۹۱۹۴۴۹۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار حجت الاسلام الهی یگانه در نشست روشنگری به همت حوزه های مقاومت بسیج شهید مطهری و حضرت خدیجه(س) روستای سنگ سفید و با حضور مردم انقلابی و شهیدپرور این خطه دائر گردید با اشاره به تشکیل جبهه سه جانبه عبری، عربی و غربی علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این جبهه کشورهای عربستان، اردن، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و اسرائیل دست به دست هم دادند و در آشوب ها و اغتشاشاتی که علیه جمهوری اسلامی ترتیب داده شد عده ای را آموزش داده و لیدرهایی را تربیت کردند.

وی افزود: این لیدرهای آموزش دیده کسانی هستند که می توانند در سخت ترین شرایط عمل کنند و در لحظه تصمیم بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خوانسار شکست دشمنان در برابر جبهه مقاومت اسلامی را در نقاط مختلف عامل این تصمیم دشمن دانست و گفت: در لبنان در برابر هر یک موشک معادل10 موشک به آنها پاسخ داده می شد و یا مردم یمن توانستند با دست خالی50 درصد اقتصاد عربستان را فلج نمایند و یا داعش را ایجاد کردند و هزینه های زیادی صرف کردند اما فایده ای نداشت.

الهی یگانه عامل ضعف و زبونی دشمن در برابر جبهه مقاومت را اطاعت از ولایت عنوان کرد و ادامه داد: جبهه مقاومت و جوانان انقلابی درایران، فلسطین، لبنان، عراق، سوریه  و یمن و در سرتاسر خاورمیانه گوش به فرمان ولایت بودند ولذا دشمن دید که شکست خورده است پس در سه کشور خاورمیانه اغتشاش ایجاد کردند.

این کارشناس روشنگری اضافه کرد: دشمن با وجود حزب الله در لبنان، حشدالشعبی در عراق و بسیج در ایران نمی تواند در برابر این نیروکاری انجام دهد و لذا تصمیم گرفتند در خود این کشورها این نیروها را مشغول کنند تا بتوانند کار خود را در منطقه انجام دهند.

وی با تاکید بر حماقت دشمن در طرح ریزی این نقشه ها تصریح کرد: آنها باز هم مردم ما را نشناختند و نمی دانستند که اگر کار ملت به انتخاب بین نظام و گرسنگی بیافتد مردم پای نظام می ایستند و حتی گرسنگی را هم تحمل می کنند و طی این چند روز دیدند که مردم همان شعارهای انقلابی مرگ بر آشوب گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

حبیب الهی یگانه خاطر نشان کرد: ما در مواجه با این حوادث جا دارد شکر نعمت بی بدیل ولایت را به جا آوریم چرا که در هیچ جای دنیا رهبری مانند رهبر انقلاب پیدا نمی کنید با بیان حکیمانه و با چشمانی تیزبینانه، بصیرانه و دلسوزانه مردم را راهنمایی کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خوانسار رهبری حکیمانه رهبر انقلاب را موجب بر هم خوردن طرح ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: در این باره یکی از همین افسران آمریکایی اذعان می داشت که ما با دانشمندان بزرگ و متفکران جنگ نرم و جنگ های نظامی 20 سال نقشه می کشیم و برنامه ریزی و هزینه میلیونی می کنیم اما رهبر انقلاب ظرف بیست دقیقه همه نقشه ها را به هم می ریزد.

الهی یگانه خاطر نشان کرد: بسیجی صرفا کسی نیست که شماره شناسایی و کارت بسیجی داشته باشد، بسیجی کسی است که خوی استکبارستیزی، ولایتمداری و وطن دوستی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بنزین و افزایش قیمت آن نیز پرداخت و گفت: رهبرانقلاب فرمودند باید به اصل طرح احترام بگذاریم، اما در عین حال باید نحوه اجرای آن کارشناسی شود و باید نمایندگان مجلس بنشینند و درباره آن تصمیم بگیرند.

الهی یگانه انتخاب مردم در انتخابات را ضامن سرنوشت آینده مملکت و مردم دانست و افزود: هر انتخاباتی که انجام می شود باید با چشم باز انتخاب انجام شود و با رأی مردم است که رییس جمهور و نمایندگان مجلس انتخاب می شوند، پس ملاک ها و معیارها را در نظر داشته باشید و بر اساس معیارهایی که رهبرانقلاب بیان داشتند آن معیارها بر هر فردی تطبیق داشت به  آن فرد رأی بدهید.

وی افزود: مردم باید چشم خود را خوب باز کنند و رییس جمهور و نمایندگان خوبی را انتخاب کنند و ببینید زندگی خود و خانواده خود را به دست چه کسی می دهند و آیا به دست کسی می سپرند که امانت دار، باتقوا و فرد کاربلدی است و آیا پایبند نظام و رهبری و پایبند به حقوق مردم است.

این کارشناس بصیرت افزایی تاکید کرد: نماینده مجلس کار اجرایی ندارد و باید در مجلس قانون تصویب کند و اگر نماینده مجلسی گفت برای مردم جاده و یا مسجد خواهد ساخت دورغ می گوید. 

ارسال نظرات